Slimme connecties: betrek je publiek met doelgerichte Smart TV-advertising

Smart TV advertising

Uitgekeken op televisie? Blijf kijken, want tv is anno nu veel meer dan een passieve kijkervaring. Als interactief platform, biedt Smart TV een nieuwe kans om je doelgroep op een innovatieve manier te bereiken. Oftewel: op naar het grote scherm.

Abovo Media - Online marketing: Online adverteren: Smart TV advertising

De opkomst van slimme technologie

Traditioneel televisiekijken is getransformeerd door de opkomst van slimme technologieën. Met Smart TV’s die verbinding maken met internet en apps en gebruikers uitnodigen om te interacteren, biedt televisie een nieuwe dimensie van betrokkenheid. Adverteer je daar? Dan maak je dus gebruik van deze technologieën en personaliseer je jouw marketing als nooit tevoren. Daarnaast is er vanuit Smart TV-advertising veel data om mee te werken en kun je op basis van de conclusies hieruit op maat gemaakte berichten die écht resoneren ontwerpen.

Guus
Kelly
Dave

Ook jouw Smart TV-ads uitbesteden?

Wij helpen jou

De juiste snaar raken bij je doelgroep om te zorgen voor interactie op het grote scherm is niet zo makkelijk gedaan. Wij helpen je graag. 

Vragend persoon_1
Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
80+ Online Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het online landschap.
Training & support
Neem gratis deel aan een training, Webinar, een virtual classroom training of volg training tracks.

Onze aanpak

Dankzij geavanceerde gegevensanalyse kunnen we begrijpen wie er kijkt, welke programma’s ze bekijken en welke interesses ze hebben. Dit stelt je als adverteerder in staat om berichten te creëren die perfect aansluiten bij het kijkgedrag en de demografische gegevens van de kijkers. Weten hoe we dat doen? We geven een tipje van de sluier weg:

Interactieve mogelijkheden
Met Smart TV-advertising gaat interactiviteit verder dan klikbare advertenties op websites. Kijkers kunnen nu rechtstreeks vanaf hun televisiescherm reageren op advertenties, producten kopen, enquêtes invullen en meer. Dit opent de deur naar directe interacties met je doelgroep, wat leidt tot hogere betrokkenheid en conversies.

Wat we voor je kunnen betekenen:

  • Doelgroepanalyse
  • Concurrentieanalyse
  • Trendanalyse
  • Op maat gemaakte strategie
  • Creatie van content
  • Optimalisatie van interactieve mogelijkheden
  • Resultaten meten en campagnes optimaliseren

De voordelen

  • Expertise. Smart TV-advertising is een redelijk nieuw vakgebied. Het is dan ook niet gek dat je daar geen specialist voor in huis hebt, of niet één specifiek hiervoor wilt inhuren. En daar komen wij (graag) om de hoek kijken.
  • Kijkersgedrag begrijpen. Iedere kijker is anders. We analyseren de kijkers met geavanceerde tools om te begrijpen wat hen interesseert, zodat jouw campagnes optimaal presteren.
  • Tools. Daarover gesproken: niet iedereen heeft het budget om te investeren in (dure) tools die op geavanceerde wijze meten hoe je campagnes presteren. Bij Abovo Media zit dat inbegrepen. Deze tools gebruiken we immers iedere dag.
  • Kennis van het tv-landschap. Televisie is een compleet ander medium dan social media, zoekmachines of print. Kennis van de trends en verschuivingen is essentieel.
Guus
Kelly
Dave
Maak kennis met onze online specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan online specialisten.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag