Een landingspagina als leadmagneet
De landingspagina. Essentieel voor je salesteam. Onmisbaar voor marketeers. Maar hoe zet je zo’n sterke pagina in elkaar? Daar weten we bij Abovo Media alles van. En het begint bij: de boodschap. Lees mee.
Het doel en de boodschap staan centraal
Aan een landingspagina zit natuurlijk vaak een CTA verbonden. Je wilt dat je bezoeker iets doet. Een formulier invullen, product kopen of content downloaden. Wat het doel ook is, je hebt er goede content voor nodig. Content die overtuigt. En niet te vergeten: een goede structuur. Aan de achterkant komt er natuurlijk ook veel bij kijken: SEO, een snelle laadtijd, responsief design en meer. Daarom zetten we voor landingspagina’s meerdere afdelingen binnen Abovo Media in. Voor elk onderdeel hebben we experts die zich op dat deel van je landingspagina storten, zodat jij je doel bereikt.
We focussen daarbij op:
- Tracking
- Formulieren
- Leadmanagement
Voorbeeldcase: Ik Bestuur De Bus
Weten hoe dat eruit ziet, zo’n landingspagina? Bekijk dan eens Ik Bestuur De Bus. Een dag om bestuurders aan te moedigen om achter het stuur van een bus te kruipen.
De voordelen van een landingspagina via Abovo Media
- Sterke visuals en een pagina die bij je huisstijl past
- Snelle responstijd
- Een maatwerk pagina, en dus geen standaard opzet
- Een responsieve pagina voor alle apparaten
- Een ijzersterke SEO-implementatie indien nodig
- Schaalbaar voor de toekomst
Ook je merk tot leven brengen met een landingspagina?
Wat leuk dat we je mogen verwelkomen in onze eigenzinnige ‘familie’. We gaan graag voor je aan de slag!