Media & tech
Zet je data maximaal in met AM Media.tech
Anno nu hebben bedrijven veel data tot hun beschikking. Jij ongetwijfeld ook. Hoewel het goed is om data te verzamelen, houdt het daar niet op. De kunst is om deze data op de juiste manier in te zetten. Niet alleen als informatiebron, maar vooral als vertrekpunt voor analyses, voorspellingen en uitgekiende strategieën.
Vanuit AM Media.tech verzamelen en bewerken we data. Dit vertalen we naar bruikbare inzichten en personalisatiemogelijkheden voor campagnes.
Digitale uitdagingen aangaan
Om de verschillende digitale uitdagingen het hoofd te bieden, zijn er binnen AM Media.tech verschillende tools en oplossingen ontwikkeld: dataverzameling, inzichten en resultaten, marketing- en conversie optimalisatie en procesoptimalisatie.
Nieuwsgierig wat AM Media.tech jou allemaal te bieden heeft? Lees hier hoe we dat doen en wat de mogelijkheden zijn.
De tools binnen AM Media.tech
Om de verschillende digitale uitdagingen het hoofd te bieden, zijn er binnen AM Media.tech verschillende tools en oplossingen ontwikkeld. Deze verdelen we in deze categorieën:
Dataverzameling
Optimale dataverzameling voor een effectieve media-inzet
Inzichten en resultaten
Inzichten en dashboarding voor verbetering van campagnes
Marketing- en conversie optimalisatie
Doelgerichte invulling van online marketingmiddelen
Proces optimalisatie
Tijdbesparende tools voor je marketingprocessen
De voordelen van dataverzameling bij Abovo Media
- Kennis van data-analyse. Het is nogal wat, zo’n grote poule aan data. Weten waar je moet beginnen met analyseren is een eerste stap in de goede richting. Gelukkig hebben we experts die weten hoe ze data goed analyseren en er inzichten uit halen die jouw strategie verder brengen.
- Alles in huis. We hebben alle specialisten binnen de verschillende ‘takken van sport’ in dataverzameling en -verwerking. Aan kennis ontbreekt het niet! Heerlijk, dan hoef je aan in-house kennis geen budget te besteden.
- Marktonderzoek. Het grote voordeel van werken met Abovo Media? We hebben veel andere klanten geholpen met dataverzameling. We weten dus precies wat er in de markt speelt en waar je op moet letten.
- We doen dit al ons hele ‘leven’. Je mag dus echt verwachten dat wij nieuwe ideeën en creatieve inzichten met ons meebrengen.
- Trendwatching. Trends zijn in de wereld van data altijd actueel. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
- Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Een complete data-analyse kost veel tijd.
- (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten: wij doen dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
Hulp nodig bij data en tech?
Erg begrijpelijk! Neem contact met ons op en samen kijken we naar de beste manier om jouw data in te zetten.