Verzamel de juiste data met tag management
Je wilt ongetwijfeld meten wat er op je website gebeurt. Hoe kun je anders je marketingcampagnes optimaliseren? Google Tag Manager maakt het voor je mogelijk. Door middel van tags verzamel jij de data die je nodig hebt, zodat je de doelgroep voortaan zo goed mogelijk bereikt. Maar het is nog best een flinke kluif om Tag Manager goed in te richten. We helpen je graag.
Hoe werkt tag management?
Tag management is een essentieel onderdeel binnen digital marketing. Het helpt bij het efficiënt beheren en implementeren van tracking tags op websites. Met die tracking tags kun je het verkeer op je website meten. Waar klikken je bezoekers op? Hoelang blijven ze op een pagina? Via welke pagina belanden ze waar? Die informatie wil je niet missen.
Om tags toe te voegen, wordt een stuk code op je website geplaatst. Tag Management zorgt er dan weer voor dat je al die tags makkelijk kunt beheren.
Google Tag Manager
Tag Management gebeurt meestal via Google Tag Manager. Het voordeel hiervan is dat je alle tags op één plek vindt en je geen developers nodig hebt. Je bent flexibeler, vermindert fouten en verbetert de betrouwbaarheid van de gegevens. Weten hoe je Tag Manager goed inricht?
Hierom besteed je tag management uit aan Abovo Media
- Specialistische expertise. In de jaren dat we bestaan, hebben we aardig wat klanten blij mogen maken met een ijzersterk Google-profiel. Daar pluk jij nu de vruchten van door samen te werken met een gespecialiseerd team!
- Tijd! Time = money. Tijd is waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als Analytics uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
- Resultaatgericht. We richten ons altijd op resultaat. Presenteren je campagnes niet zoals gedacht of kan het beter? Dan gaan wij daarvoor zorgen.
- (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten, doen wij dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools. Ideaal om je profiel goed in te richten.
- Verbeterde campagnes! Hier doen we het natuurlijk allemaal voor. Met tag management krijg je diepgaande inzichten, waarmee je je campagnes verbetert.
Google Tag Manager door ons in laten richten?
Wat leuk dat we je mogen verwelkomen in onze eigenzinnige ‘familie’. We helpen je graag Analytics zo ideaal mogelijk in te richten.