Leads! Maar hoe kan dat?

Lead management

Je hebt LEADS! Maar waar komen ze vandaan? Waarom zijn ze een lead geworden en komen ze ooit in het land der conversie? Allemaal goede vragen. En wij hebben antwoorden. Mits je aan lead management doet. Let’s talk.

Abovo Media - pexels-mikhail-nilov-8297478

Dit is waarom lead management zo belangrijk is

Lead management is het proces van het identificeren, volgen en beheren van potentiële klanten in alle stadia van hun koopreis. Je ontdekt dus waar ze vandaan komen, waarom ze lead zijn geworden en beheert de opvolging ervan. Waarom?

  • Efficiëntie. Een gestructureerde aanpak voor het beheren van leads verhoogt de efficiëntie, zodat verkoopteams hun tijd besteden aan de meest veelbelovende prospects.
  • Conversieoptimalisatie. Door leads op te volgen en te koesteren, kunnen organisaties de kans vergroten dat deze leads uiteindelijk klanten worden.
  • Klantbetrokkenheid. Lead management stelt bedrijven in staat om waardevolle interacties te hebben met prospects, waardoor de betrokkenheid en merkloyaliteit toenemen.
  • Data-inzichten. Het proces levert waardevolle gegevens op over welke marketing- en verkoopinspanningen het meest effectief zijn, waardoor toekomstige besluitvorming wordt ondersteund door gegevens. Niet door aannames.
Stefan
Jack
Mark

Van lead naar klant

Wij helpen jou

Converteer je conversies. Ingewikkelde zin, maar met lead management ben je echt een stap dichter bij het converteren van je leads naar terugkerende klanten. En van dat laatste worden we allemaal blij, toch?

Data analyse
Monitoren & Audits
Taken en audits worden geautomatiseerd door de diverse toolings die wij gebruiken voor iedere klant.
20+ Tech Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het offline landschap.
Rapporteren & Analyseren
Real time data dashboards en geautomatiseerde rapportages voor een betere performance

Zo managen wij leads:

  • Multichannel aanpak. Prospects kunnen afkomstig zijn van verschillende bronnen, zoals sociale media, e-mailmarketing, evenementen en websitebezoeken. Het beheer van leads moet deze diversiteit begrijpen en kunnen managen.
  • Personalisatie. Het opbouwen van persoonlijke relaties met leads is essentieel. Uiteindelijk is dit vaak de sleutel tot conversie!
  • Sales funnel alignment. Het afstemmen van lead management op de sales funnel om leads door hun reis te begeleiden, van bewustzijn tot aankoop.
  • Marketingautomatisering. Het gebruik van geavanceerde tools en technologieën, zoals marketingautomatisering, verbetert het lead management proces.

Word een magneet met Abovo Media

  • A/B-testen. We weten wat we doen, omdat we voortdurend testen wat werkt. Zo leren we je leads steeds beter kennen, en converteer je ze makkelijker naar klant. 
  • Multichannel benadering. Geen enkel kanaal heeft geheimen voor ons. We managen dan ook je leads op social media, e-mail, website, ads en meer.
  • Nurturing campagnes. Als we ons onderzoek eenmaal hebben gedaan, snappen we hoe je leads binnenkomen, en waarom. Ook waar ze afhaken hebben we in de smiezen. Onze specialisten gaan vervolgens aan de slag om een complete campagne te bouwen rondom deze twijfelende leads. En voor je het weet is jouw lead een klant.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde tools, doen wij dat wel. Dat zorgt ervoor dat we op heel gedetailleerde wijze een lead kunnen kwalificeren.
Abovo Media - pexels-nataliya-vaitkevich-7173037
Henk
René
Jack
Maak kennis met onze media & tech specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan media & tech specialisten.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag