Ontdek de waarden van een uitdager
Abovo Media is een uitdager. De uitdager kenmerkt zich door een eigenzinnige blik op de wereld. Die houdt niet van onnodige praatjes en poespas. Wij zijn eerlijk en betrokken in ons advies. Onze kernwaarden komen terug in onze mensen, in onze manier van werken en in onze projecten.
Hier staan we voor
we denken vooruit omdat we de urgentie voelen. We handelen omdat er actie nodig is. We denken aan de bottomline, want er moet geld verdiend worden.
Zonder durf zet je geen stappen. Als je wilt groeien moet je een offensief marketingspel spelen. Soms glijd je uit, maar dan sta je weer op en knok je door.
Een klant heeft geen behoefte aan een ja-knikker en vraagt juist om een scherpe, kritische mening.
Een fijne sfeer en plezier in werk zet werknemers in hun kracht. De positieve energie die dat oplevert geven we door aan onze klanten.
Onze organisatie is al 25 jaar stabiel en groeit continu. Om als serieuze speler erkend te worden door de markt, geven we vijf garanties:
- 100% onafhankelijk: de oprichters zijn nog steeds eigenaar. Geen internationale holding, geen stroperigheid en geen verlies van focus;
- 100% transparant: beloningen en bonussen zijn geen geheim. Heldere en eerlijke afspraken over financiën zijn een randvoorwaarde voor een goed partnership. Om dat te waarborgen, werken we samen met auditors en het internationale RECMA;
- 100% multimediaal: hoewel we in een digitaal tijdperk leven, zijn álle media relevant in het behalen van doelstellingen. We kijken per klant en per project wat de best passende multimediale mix is;
- 100% solide: Abovo Maxlead is financieel gezond. Daarom kunnen we onze bedrijfsvoering versterken en blijven investeren in onze mensen en innovaties. Verschillende ISO-certificeringen staan garant voor robuuste processen;
- 100% verbonden: we geloven in samenwerken. Niet alleen met onze klanten, maar juist ook met andere partners en bureaus. We zijn onderdeel van het onafhankelijke internationale netwerk Local Planet en het Everywhere Network en zijn actief binnen brancheorganisaties zoals PMA en VIA.
De kernwaardes en garanties zijn ook een groot voordeel voor jou als klant. En die focus verliezen we nooit. Nieuwsgierig hoe de kernwaarden in de praktijk toegepast worden? Waar wacht je dan nog op?