Eigenzinnig en challenging: dat is Abovo Media

Al ruim 20 jaar zijn Abovo Media (opgericht in 1999) en Maxlead (opgericht in 2002) onafhankelijk. Samen vormen de bureaus sinds 2019 Abovo Maxlead: het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Sinds 2022 zijn wij ons nieuwe contentlabel AM Beyond gestart. Onze oprichters zijn nog steeds onze eigenaren en daarom kunnen we altijd onze eigen koers varen met ondernemerschap hoog in het vaandel.

Onze eigen onderscheidende factor

Wij zijn de eigenzinnige partner die werkt voor challengers; merken die willen winnen. Abovo Maxlead daagt je uit. Al sinds de oprichting werken wij met gedreven, eigenzinnige collega’s. We zijn adviseur van onze klanten en helpen hen met het optimaliseren van hun klantreis. Dat advies draait om kwaliteit en kennis. Onze mensen staan centraal in die aanpak.

Ontmoet ons eigenzinnige team

Over Abovo
Ons uitgebreide team van experts helpt je met de mediareis van jouw bedrijf. Samen laten wij jouw merk nog verder groeien.
Team
Wie zijn wij
Ontdek wie we zijn: Bekijk onze onderscheidingen, ontdek onze waarden, leer meer over onze partners en ontmoet ons team.
Onze specialismen
Onze sublabels zorgen voor een gerichte aanpak op elk gebied. Elk label binnen Abovo Media heeft zijn eigen specialisatie

De mensen achter Abovo Media maken ons sterk

Wat ons onderscheidt van andere mediabureaus? De mentaliteit en betrokkenheid van onze mensen. Wij knokken écht voor onze klanten en voelen ons allemaal verantwoordelijk voor hun (en dus ook ons) succes. We dagen onze mensen en klanten uit om dingen net even anders te doen, net even een andere invalshoek of aanvliegroute te gebruiken. We dagen je uit om door te gaan, totdat je het resultaat bereikt hebt dat je wilt bereiken. Wij zijn Abovo Maxlead.

Wat bieden wij onze klanten dan?

In één zin gezegd: met onze op maat gemaakte mix van media, performance marketing en content helpen wij merken hun klantreis nog effectiever en efficiënter te maken. 

Door een slimme en op maat gemaakte mix van doordachte media- en (performance) marketingstrategieën én de 360 graden uitvoering daarvan, zijn we in staat voor merken de klantreis te optimaliseren. De crux zit in het opsporen van de juiste consument, om zo meer conversie, omzet, marge of leads te genereren. 

Anno nu speelt data daarin een centrale rol. De samenstelling van de marketing- en mediamix passen we continu aan aan de behoefte van de klant. We hebben daarin een transparante agenda. Onze 230 specialisten staan klaar om hun expertise ter tafel te brengen waar nodig en nuttig. We doen wat werkt om alle fases van de klantreis te verbeteren; niet meer, niet minder.

Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag