Investeer in Microsoft Ads en bereik een specifieke doelgroep

Microsoft advertising

Tegenwoordig zoeken mensen zoveel op het internet, dat zichtbaarheid in de verschillende zoekmachines belangrijker is dan ooit tevoren. Heb je weleens gekeken naar Microsoft advertenties? Die zijn namelijk net zo belangrijk als Google advertenties!

Abovo Media - Microsoft advertising

Wat zijn Microsoft advertenties?

Microsoft advertenties werken met Bing. Bing is net zoals Google een zoekmachine en werkt op dezelfde manier. Microsoft advertenties (voorheen bekend als Bing Ads) is een pay-per-click (PPC) advertentieplatform, ontwikkeld en beheerd door Microsoft. Het stelt adverteerders in staat om hun producten of diensten te promoten op verschillende eigendommen van Microsoft, waaronder de Bing-zoekmachine, Yahoo, MSN en partnerwebsites. Een interessante partij, die vaak wordt vergeten. Zonde, vinden we!

Via tekst-, beeld- en videoadvertenties kunnen bedrijven miljoenen gebruikers bereiken die actief op zoek zijn naar producten, diensten of informatie.

Dennis
Guus
Myrthe

Geïnteresseerd in Microsoft Ads?

Wij helpen jou

Dat snappen we. Ondanks de populariteit van Google, biedt Microsoft Ads écht voordelen. Laten we samen aan de slag gaan.

Vragend persoon_1
Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
80+ Online Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het online landschap.
Training & support
Neem gratis deel aan een training, Webinar, een virtual classroom training of volg training tracks.
..... ook voor ... van Abovo Media

Waarom investeren in Microsoft Ads?

Zoals veel mensen weten, domineert Google het zoekmachinelandschap. Dus, waarom is het toch relevant om op Bing te adverteren?

  • Bing wordt vaak als standaardbrowser ingesteld, vooral op zakelijke laptops. Dit creëert een uitgelezen kans om de zakelijke doelgroep te bereiken en specifieke B2B-advertenties te tonen.
  • Bovendien wijst de ervaring uit dat met name de oudere doelgroep de voorkeur geeft aan Bing, waardoor dit platform waardevol wordt voor doelgerichte marketing.
  • Ten slotte biedt Bing mogelijk functionaliteiten die nog ontbreken op Google, zoals bijvoorbeeld Automotive Shopping ads (auto specifieke advertenties).

De voordelen van Microsoft Ads bij Abovo Media

  • Specialistische expertise. In de jaren dat we bestaan, hebben we aardig wat klanten blij mogen maken met doelgerichte ads. Daar pluk jij nu de vruchten van door samen te werken met een gespecialiseerd team!
  • Kennis van de doelgroep. We weten wie zich op Bing bevinden, en hoe we ze het beste bereiken.
  • Trendwatching. Trends zijn in de wereld van zoekmachines altijd veranderend. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
  • Tijd! Time = money. Tijd is waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als advertentiemarketing uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
  • Resultaatgericht. We richten ons altijd op resultaat. Presenteren onze campagnes niet zoals gedacht of kan het beter? Dan gaan wij daarvoor zorgen.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten, doen wij dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
Dennis
Guus
Myrthe
Maak kennis met onze sea specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan SEA specialisten met een passie voor het opzetten van campagnes in o.a. Google. Zij kunnen jou goed helpen en adviseren om meer uit je bedrijf te halen middels search engine advertising. Ben je benieuwd hoe?
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag