Laat je licht schijnen op een offline mediastrategie
Hoor ik daar iemand ‘offline’ zeggen? Ja, deze heerlijke tegenhanger van online media mag in je marketingmix niet ontbreken. Waar mensen na het scrollen en swipen terechtkomen, daar wil je zijn. En dat is offline.
Een strategie voor offline media
Is dat nu echt nodig? Het korte antwoord: ja. Juist omdat er veel online concurrentie is, moet je voor offline media echt met een uitgekiende strategie op de proppen komen. En we hebben sterren van strategen in ons midden, dus dat komt ongetwijfeld goed. Daag jij ze uit?
Het integreren van drukwerk in je marketingstrategie
Het integreren van offline media (verspreiding en drukwerk) in je marketingstrategie vereist een doordachte aanpak. Bij Abovo Media hebben we de expertise om je te helpen bij dit proces. We beginnen met een diepgaande analyse van jouw doelstellingen, doelgroep en budget. Op basis daarvan ontwikkelen we een strategisch plan voor verspreiding en drukwerk. Heb je ons ook nodig voor de uitvoer? We zijn meer dan graag je partij.
Zo pakken we strategie bij Abovo aan:
- Een holistisch perspectief. We kijken voor onze strategie niet alleen naar de offline kanalen waar je je bevindt, maar ook online. Hoe we ze het beste samen kunnen brengen, vertellen we je in onze strategie.
- Geavanceerde onderzoeksmethoden. Waar begin je en welke informatie heb je nodig om een sterke offline strategie neer te zetten? Bij Abovo Media hebben we jarenlange ervaring met vooronderzoek en hebben we geavanceerde onderzoeksmethoden ontwikkeld waarmee we het zo concreet mogelijk voor je maken.
- Tools. Wie dacht dat offline niet meetbaar is, mag weer gaan zitten. We investeren al jaren in de meest geavanceerde tools om ook offline media meetbaar te maken, zodat we een nog betere strategie kunnen formuleren. Inmiddels meten we net zoveel als bij online campagnes.
- Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als een offline strategie uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
Uitblinken met offline media doe je zo
Een strategie is soms jaren in de maak. Maar wij gaan ook al aardig wat jaartjes mee. Snel een kwalitatieve offline strategie? Dan moet je bij ons zijn.