Aan de buis gekluisterd door jouw unieke tv-reclame

Tv-reclame

Het o, zo machtige vierkantje: we hebben het natuurlijk over de televisie. Natuurlijk is online media enorm krachtig, maar iedere dag zitten er genoeg Nederlanders voor de buis. Die kun je allemaal bereiken met aansprekende tv-reclames. Maar op de buis tussen de ruis uitspringen, is best een uitdaging. Je hebt namelijk flink wat concurrentie. Bij Abovo Media weten we precies hoe je een sterke tv-reclame in elkaar zet.

Abovo Media - pexels-jeshootscom-1040160 (2)

Gekluisterd aan de buis in een digitaal tijdperk

Waarom je goed doet aan tv-reclames? Dat weten onze specialisten wel. In een notendop:

  • Je bereikt een grote doelgroep in één keer. Zoals gezegd, zitten er veel Nederlanders iedere dag voor de tv. Een reclame op tv is één van de snelste manieren om zo’n grote groep te bereiken.
  • Credibiliteit. Veel mensen zien merken die op tv adverteren als geloofwaardig.
  • Storytelling. Een tv-reclame is een wat langere video. Hiermee kun je echt een verhaal vertellen en je doelgroep aan je verbinden.

Onze aanpak: creativiteit en effectiviteit samenbrengen

Bij Abovo Media geloven we dat effectieve tv-reclame een combinatie is van creativiteit en strategie. Ons team van creatieve professionals werkt samen met onze mediaplanners om boeiende en onderscheidende tv-commercials te creëren die de aandacht van het publiek trekken en jouw boodschap overbrengen. Daarvoor duiken we eerst in jouw merk, doelgroep en doelen. We gebruiken vervolgens geavanceerde technologieën en datagestuurde inzichten om te bepalen welke kanalen en tijdsperioden het meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken. Dit stelt ons in staat om tv-reclame campagnes te optimaliseren en te maximaliseren, zodat ze een maximale impact hebben op jouw doelgroep.

Bereik je doelgroep thuis voor de buis

Direct iemands huis in zenden is natuurlijk ideaal. Besteed je jouw tv-reclames aan ons uit? Dan zit je helemaal gebakken. Uitbesteden van tv-commercials heeft namelijk veel voordelen:

    • Doelgroepkennis. We kennen televisie en weten wie er op welk moment kijkt. En dus ook wanneer jouw advertentie het beste tot zijn recht komt.
    • Alles in huis. We hebben creatieven in huis die je reclame bedenken of ontwerpen, maar ook strategen die weten hoe ze zo slim mogelijk kunnen uitzenden op ieder moment.
    • Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als tv-reclames maken, uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
    • Trendwatching. Trends zijn in de wereld van televisie altijd actueel. Maar niet iedere marketeer heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
    • (Dure) productietools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde productietools: wij doen dat wel! Zo maken we de meest unieke reclames.
    • Sterke relaties met mediabedrijven. We zijn regelmatig in contact om te onderhandelen met mediabedrijven over de inkoop. We zijn dus bedreven in het krijgen van de beste tarieven.
Abovo Media - pexels-cottonbro-studio-4009409 (1)
Mario
Jurgen
Tamara

Aan de slag met tv-reclames?

Wij helpen jou

Leuk! We ondersteunen je heel graag met concepting, creatie én media-inkoop.

Monitoren & Audits
Taken en audits worden geautomatiseerd door de diverse toolings die wij gebruiken voor iedere klant.
15+ Offline Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het offline landschap.
Rapporteren & Analyseren
Real time data dashboards en geautomatiseerde rapportages voor een betere performance
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag