Het juiste advies voor al jouw marketinguitdagingen
Binnen mijn marketingafdeling wil ik een andere aanpak…
In elke markt zijn er merken die leunen op bestaande marktpositie. De uitdagers daarentegen zien groeikansen en willen die pakken. Marketing is bij deze uitdagers een spel om omzet, marge, marktaandeel of andere KPI’s te verbeteren. Maar is de interne organisatie er klaar voor? Is er voldoende budget? Wat zijn de juiste routes en welke keuzes horen daarbij?
Een collectief van senior marketeers staat voor je klaar om die uitdagingen samen aan te gaan.
Onderwerpen die verder gaan dan de P van promotie
Juist de hele marketingmix speelt daarbij een rol. Samen met een groep van onafhankelijke externe consultants pakt Abovo Maxlead met het label AM Marketing Advies die uitdaging op.
Het team heeft allen hun sporen verdiend in hun carrières. Bij diverse bedrijven binnen een verscheidenheid aan sectoren hebben zij zelf aan het roer gestaan. Binnen die groep adviseurs zoek je naar de juiste klik. Iemand die jouw zorgen snapt. Iemand die eerlijk kan zijn in observaties, maar ook iemand die snapt met welke concrete acties jij snel meters kan maken. Iemand die voor je klaar staat met raad en daad.
Wat biedt AM Marketing Advies concreet?
Dit collectief is er om te helpen bij het realiseren van commerciële groei via juiste marketingstrategie, -tactiek en -executie: advies, reviews, sparren, begeleiden of maken van (jaar)plannen, organiseren van workshops, etc. Onze groep ervaren marketingadviseurs is aan ons verbonden, maar blijft onafhankelijk en is dus objectief in hun advies.
De focus ligt op het bieden van praktische oplossingen. Advies geven met overzichtelijke consequenties.
Onze groep adviseurs
Een team van vijf onafhankelijke adviseurs met ieder een andere energie. Afhankelijk van de behoefte die bij jou leeft, gaan we op zoek naar de consultant die het beste past. Ontmoet de adviseurs: Nico Rijkhoff, Sandra de Vries, René Jaspers, Madelon van der Tol, Aad Boon.
Meedenken, meebouwen, meedoen
- Meedenken: In korte tijd sparren over koers, aanscherpen plan, extra inzichten en ervaringen, review van marketing(team), etc.
- Meebouwen: In snelkookpan-sessies, plan, opzet of uitwerking maken. Bijv. bij een nieuw(e) product of dienst.
- Meedoen: Na ontwikkelen ook praktische hulp om teams in beweging te krijgen en houden. Projecten monitoren, toetsen KPI’s, etc.
Waarom doen wij dit niet binnen ons eigen team?
Natuurlijk werken wij al jaren actief samen met onze klanten. Wij kennen hun marketing uitdagingen en werken met media aan oplossingen. Maar marketing is zoveel meer dan media. Daarom vinden wij ons als media, content en performance marketingbureau onvoldoende geloofwaardig voor een brede marketing blik. Daarom bewust een collectief met sterke kritische geesten!
Onafhankelijk marketingadvies nodig? Geen zorgen. Bij AM Marketing Advies hebben we het antwoord. Ons team van ervaren marketeers tilt jouw merkverhaal naar nieuwe hoogten, waardoor klanten vanzelf aangetrokken worden. Waar wacht je nog op?