Nieuw! Zelf gericht online lokale campagnes starten?

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
17 juni 2016

Wie met één druk op de knop bannercampagnes wil starten rondom meerdere filialen kan gebruik maken van onze Media TradeDesk, een tool ontwikkeld voor onze dochteronderneming MediaBookers door onze eigen afdeling Innovatie. Daar is nu een whitelabel-mogelijkheid voor gekomen. Zo kan deze unieke selfservice-inkooptool volledig ingericht worden in uw eigen huisstijl, volledig gericht op uw specifieke doelgroepen en zowel lokaal als landelijk inzetbaar. Kort gezegd, op meerdere plekken lokaal online adverteren.

Abovo Media - locatie-gericht-adverteren

Media TradeDesk is een uitkomst voor ondernemingen met dealers en franchisenemers die zelf de controle willen houden over de communicatie. Het is ideaal om te adverteren met de landelijke huisstijl, maar met een lokaal karakter. Doordat het systeem is gebaseerd op Real Time Bidding kunt u adverteren met gepersonaliseerde banners in de algemene huisstijl, tegen concurrerende CPM-tarieven. Daarbij heeft u altijd binnen Mijn Statistieken inzicht in de voortgang van uw campagne, en is dankzij de samenwerking met Bannerwise de creatie ook meteen verzorgd. Onze campaignmanagers kijken constant mee om uw doelstellingen in de gaten te houden en waar nodig bij te sturen.

Media TradeDesk in het kort
• Start met één druk op de knop een displaycampagne. Gericht op verzorgingsgebied of specifieke interesses, of in het verlengde van een landelijke campagne met een lokale boodschap.
• Plaats uw advertenties op topsites, landelijk én lokaal. Dus op nu.nl, telegraaf.nl, marktplaats.nl, YouTube en veel meer, of slechts op branchespecifieke sites.
• Verwerk een productfeed in de bannertool, voor optimale synergie en relevantie, en zet geheel conform uw huisstijl dynamische creaties in, toegespitst op locatie en dealernaam.

Snel op maat geleverd
Op bijzonder korte termijn kan Abovo een persoonlijke Media TradeDesk voor u realiseren, tegen zeer geringe kosten. Hiermee kunt u uw dealers, filiaalhouders en andere klanten optimaal faciliteren. De methodiek is voor dochteronderneming MediaBookers ontwikkeld, bekijk het introductiefilmpje.

Wilt u meer informatie of een presentatie van een demoversie? Neem gerust contact met ons op, wij komen graag langs om u de mogelijkheden te laten zien.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag