Nieuw! Zelf gericht online lokale campagnes starten?

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 17 juni 2016Bewerkt op: 11 januari 2024

Wie met één druk op de knop bannercampagnes wil starten rondom meerdere filialen kan gebruik maken van onze Media TradeDesk, een tool ontwikkeld voor onze dochteronderneming MediaBookers door onze eigen afdeling Innovatie. Daar is nu een whitelabel-mogelijkheid voor gekomen. Zo kan deze unieke selfservice-inkooptool volledig ingericht worden in uw eigen huisstijl, volledig gericht op uw specifieke doelgroepen en zowel lokaal als landelijk inzetbaar. Kort gezegd, op meerdere plekken lokaal online adverteren.

Abovo Media - locatie-gericht-adverteren

Media TradeDesk is een uitkomst voor ondernemingen met dealers en franchisenemers die zelf de controle willen houden over de communicatie. Het is ideaal om te adverteren met de landelijke huisstijl, maar met een lokaal karakter. Doordat het systeem is gebaseerd op Real Time Bidding kunt u adverteren met gepersonaliseerde banners in de algemene huisstijl, tegen concurrerende CPM-tarieven. Daarbij heeft u altijd binnen Mijn Statistieken inzicht in de voortgang van uw campagne, en is dankzij de samenwerking met Bannerwise de creatie ook meteen verzorgd. Onze campaignmanagers kijken constant mee om uw doelstellingen in de gaten te houden en waar nodig bij te sturen.

Media TradeDesk in het kort
• Start met één druk op de knop een displaycampagne. Gericht op verzorgingsgebied of specifieke interesses, of in het verlengde van een landelijke campagne met een lokale boodschap.
• Plaats uw advertenties op topsites, landelijk én lokaal. Dus op nu.nl, telegraaf.nl, marktplaats.nl, YouTube en veel meer, of slechts op branchespecifieke sites.
• Verwerk een productfeed in de bannertool, voor optimale synergie en relevantie, en zet geheel conform uw huisstijl dynamische creaties in, toegespitst op locatie en dealernaam.

Snel op maat geleverd
Op bijzonder korte termijn kan Abovo een persoonlijke Media TradeDesk voor u realiseren, tegen zeer geringe kosten. Hiermee kunt u uw dealers, filiaalhouders en andere klanten optimaal faciliteren. De methodiek is voor dochteronderneming MediaBookers ontwikkeld, bekijk het introductiefilmpje.

Wilt u meer informatie of een presentatie van een demoversie? Neem gerust contact met ons op, wij komen graag langs om u de mogelijkheden te laten zien.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag