Wissel.nl kiest voor Abovo Media en The Marketing Xperience Company als strategische partners
Wissel.nl, dé cadeaubon inwisselsite van Nederland, kiest voor Abovo Media en the Marketing Xperience Company (TMXC) als strategische partners op gebied van marketing en media. De samenwerking is gericht op het bieden van een totaalaanpak aan Wissel.nl, waarbij TMXC en Abovo Media hun krachten bundelen om de zichtbaarheid en positionering van Wissel.nl in de Nederlandse markt te versterken. Het doel is om de latente doelgroep bewust te maken van Wissel.nl en hen actief te betrekken bij het inwisselen van cadeaubonnen voor geld, het ruilen van cadeaubonnen of het kopen van cadeaukaarten met korting. De focus ligt op het verbeteren van de positionering van Wissel.nl en het maximaliseren van de effectiviteit van de marketinginspanningen. Deze samenwerking belooft een nieuwe fase van groei en innovatie in te luiden voor Wissel.nl.

Martijn Terbruggen, eigenaar van Wissel.nl, spreekt zijn vertrouwen uit in de samenwerking: “Met TMXC hebben we de ideale partner gevonden. Hun vermogen om complexe data te visualiseren en om te zetten in heldere strategieën zal bijdragen aan de groei van Wissel.nl. We kijken uit naar de resultaten van deze samenwerking.”
Eva Beeftink,medeoprichter van TMXC, voegt toe: “De samenwerking met Wissel.nl is een fantastische kans. Onze gezamenlijke ondernemersgeest en pragmatische aanpak vormen de basis voor deze unieke samenwerking. Wij zijn klaar om onze expertise in te zetten en Wissel.nl te helpen groeien.”
Sake de Lange, Client Service Director bij Abovo Media, deelt zijn enthousiasme: “We zijn verheugd om Wissel.nl te mogen verwelkomen als nieuwe klant en onder de aandacht te brengen bij het grote publiek. Gezamenlijk gaan we aan de slag om de ambitieuze doelen van Wissel.nl te helpen realiseren.”
Over The Marketing Xperience Company
The Marketing Xperience Company (TMXC) een gespecialiseerd bureau in het visualiseren van data voor eenvoudigere strategische en datagedreven besluitvorming. Bij elke samenwerking zet TMXC data in als kompas om strategische keuzes simpel te maken. Daarbij werken ze overkoepelend over kanalen en teams heen. Dit doen ze onder andere voor organisaties als Vattenfall, ChannelEngine, Ubbink B.V. en Moooi Carpets.