Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
30 januari 2024

Wat brengt 2024 ons op mediagebied behalve nieuwe opkomende kanalen zoals TikTok? Of wordt het weer veel van hetzelfde? Marketingtribune ging in gesprek met onze CEO Willem-Albert Bol over het belang van positionering, trends, ethiek, kanalen en de meerwaarde van het mediabureau.

“Hoe rendeert mijn marketingeuro beter? Geen vage hypes en nieuwe KPI’s, maar groei van omzet, marktaandeel en marge. Vergis je niet, elke marketeer gaat daar op aan! Wij denken dat het een turbulent, taai en daarmee ook nuchter jaar wordt.”

Lees het gehele interview hier.

Abovo Media - EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - Addressable TV-2048-web
Addressable TV krachtig instrument
Nieuws
Abovo Media - 37691-ai
Abovo Media start Retail Media Taskforce
Nieuws
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_intratuin-kiest-abovo-media-als-nieuw-mediabureau_ (1).jpg (1)
Intratuin kiest Abovo Media als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - image-2023-06-12t15-16-11-657z-5
Abovo Maxlead genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar
Nieuws
Abovo Media - schermafbeelding-2023-05-08-110413
Keurmerk Talentontwikkeling
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag