Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 30 januari 2024Bewerkt op: 30 januari 2024

Wat brengt 2024 ons op mediagebied behalve nieuwe opkomende kanalen zoals TikTok? Of wordt het weer veel van hetzelfde? Marketingtribune ging in gesprek met onze CEO Willem-Albert Bol over het belang van positionering, trends, ethiek, kanalen en de meerwaarde van het mediabureau.

“Hoe rendeert mijn marketingeuro beter? Geen vage hypes en nieuwe KPI’s, maar groei van omzet, marktaandeel en marge. Vergis je niet, elke marketeer gaat daar op aan! Wij denken dat het een turbulent, taai en daarmee ook nuchter jaar wordt.”

Lees het gehele interview hier.

Abovo Media - EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - MASTER the German market Groeien in Europa’s grootste markt (1) vierkant
Master the German Market: 3 maart 2026
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Abovo Maxlead opnieuw nummer 1 in new business
Nieuws
Abovo Media - _E2K1770 copy1x1
Eye Wish Opticiens start nieuwe campagne ‘Vaktermen’ in samenwerking met Abovo Maxlead en The USP Agency
Nieuws
Abovo Media - 25_1137423 Visual B-corp 500×500
Abovo Maxlead nu officieel B Corp: onderdeel van wereldwijde beweging voor sociale en ecologische impact
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8479_Abovo Maxlead klantendag 2024 (3)
Klantendag 2025: meld je aan!
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Nummer 1 in new business: Abovo Maxlead bekroond als beste mediabureau van Nederland
Nieuws
Abovo Media - 1200×628
Abovo Maxlead genomineerd voor AMMA Award ‘Bureau van het Jaar’
Nieuws
Abovo Media - 25_1124989 SAN nominaties 1080×1080
Drie keer winst: SAN Accenten 2024 voor onze klanten
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag