Welkom ManpowerGroup, start campagne Experis

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
13 juni 2022

Na een uitgebreide pitch, welke werd begeleid door Henk Plessius van FMA, heeft ManpowerGroup Abovo Maxlead geselecteerd als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Abovo Media - Manpowergroup 2560×1440

Al sinds 1948 is ManpowerGroup wereldleider in vernieuwende arbeidsmarktoplossingen en actief in meer dan 80 landen. Zij creëren en leveren high-impact oplossingen. Daarmee worden organisaties geholpen hun zakelijke doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te verbeteren. Onder de paraplu van ManpowerGroup heeft elk merk zijn eigen talentspecialisatie. Centrale visie daarvoor is “The Human Age”.

Het eerste merk waar een campagne voor gevoerd zal worden is Experis, omdat deze maand IT-resourcers iSense en PEAK-IT officieel verder gaan als Experis Nederland. Om dit nieuws wereldkundig te maken en het merk verder inhoud te geven start maandag de campagne Experis, Be part of IT. De campagne zal op verschillende media te zien en te horen zijn; meer massamediaal zoals radio, maar ook op hele specifieke IT-platformen als Tweakers en Reddit om potentiële kandidaten te bereiken.    

Miriam van der Heijden, Vice President Marketing ManpowerGroup: “ManpowerGroup kenmerkt zich door een cultuur waarbij mensen echt centraal staan. Onze merken Manpower en Experis zijn daarnaast challenger merken. We zochten een bureau met vergelijkbaar DNA. We hebben dat gevonden in Abovo Maxlead voor de Nederlandse markt en via haar partners binnen Local Planet voor de internationale markten.”

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Wij zijn vanzelfsprekend erg trots om voor de mooie merken van ManpowerGroup te gaan werken. Drie aspecten maakten het voor ons extra relevant om hun adviseur te willen zijn. Ten eerste speelde de sterke internationale dynamiek van de media opdracht. Ten tweede herkennen wij de ambitie van de uitdager. Ten derde speelt het belang van de digitale performance activiteiten. Juist die combinatie van factoren maakt het voor ons team zo’n interessante klant. Nu kunnen wij van start met de lanceringscampagne van Experis.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag