Welkom ManpowerGroup, start campagne Experis

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 13 juni 2022Bewerkt op: 27 februari 2024

Na een uitgebreide pitch, welke werd begeleid door Henk Plessius van FMA, heeft ManpowerGroup Abovo Maxlead geselecteerd als mediabureau voor haar diverse merken, zoals Manpower en Experis. Tevens haakt ManpowerGroup aan op het internationale netwerk Local Planet, voor onder andere de Duitse markt.

Abovo Media - Manpowergroup 2560×1440

Al sinds 1948 is ManpowerGroup wereldleider in vernieuwende arbeidsmarktoplossingen en actief in meer dan 80 landen. Zij creëren en leveren high-impact oplossingen. Daarmee worden organisaties geholpen hun zakelijke doelen te bereiken en hun concurrentiepositie te verbeteren. Onder de paraplu van ManpowerGroup heeft elk merk zijn eigen talentspecialisatie. Centrale visie daarvoor is “The Human Age”.

Het eerste merk waar een campagne voor gevoerd zal worden is Experis, omdat deze maand IT-resourcers iSense en PEAK-IT officieel verder gaan als Experis Nederland. Om dit nieuws wereldkundig te maken en het merk verder inhoud te geven start maandag de campagne Experis, Be part of IT. De campagne zal op verschillende media te zien en te horen zijn; meer massamediaal zoals radio, maar ook op hele specifieke IT-platformen als Tweakers en Reddit om potentiële kandidaten te bereiken.    

Miriam van der Heijden, Vice President Marketing ManpowerGroup: “ManpowerGroup kenmerkt zich door een cultuur waarbij mensen echt centraal staan. Onze merken Manpower en Experis zijn daarnaast challenger merken. We zochten een bureau met vergelijkbaar DNA. We hebben dat gevonden in Abovo Maxlead voor de Nederlandse markt en via haar partners binnen Local Planet voor de internationale markten.”

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Wij zijn vanzelfsprekend erg trots om voor de mooie merken van ManpowerGroup te gaan werken. Drie aspecten maakten het voor ons extra relevant om hun adviseur te willen zijn. Ten eerste speelde de sterke internationale dynamiek van de media opdracht. Ten tweede herkennen wij de ambitie van de uitdager. Ten derde speelt het belang van de digitale performance activiteiten. Juist die combinatie van factoren maakt het voor ons team zo’n interessante klant. Nu kunnen wij van start met de lanceringscampagne van Experis.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag