Vier nieuwe specialisten bij Abovo Media

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 18 juli 2017Bewerkt op: 11 januari 2024

Ook dit jaar is Abovo Media volop in beweging. Meer projecten en klanten, met name op online gebied. ‘We merken dat er steeds meer vraag is naar een compleet online media-aanbod,’ vertellen directeuren Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk. ‘Met Digital Brixx spelen we hier op in door alle online discipline onder één label aan te bieden. Zo hebben we op elke digitale vraag een passend antwoord.’

Abovo Media - abovo-4-nieuwe-medewerkers

De groei brengt met zich mee dat Abovo Media een viertal nieuwe specialisten heeft aangetrokken. We stellen ze even kort aan u voor.

Michael Luttik (45)
Michael is op de afdeling Strategie onze nieuwe digital strateeg. Michael heeft o.a. gewerkt voor iQu, Wegener en Omnicom Media Group en neemt een schat aan ervaring mee.

Daan Vrijsen (30)
Ook Daan komt de afdeling Strategie versterken als digital strateeg. Daan heeft veel ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.

Rob de Boer (26)
Rob heeft drie jaar ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij o.a. werkte voor HEMA. Bij Abovo vervult Rob de functie van projectmanager.

Sjoerd Wijtzes (26)
Sjoerd maakt ten slotte als accountmanager de overstap van DTG naar onze afdeling Account. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.

Doorgroeien blijft de ambitie van Abovo Media. Vandaag de dag zijn er ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500-feb2025
Abovo Maxlead breidt uit met 5 seniors
Nieuws
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag