Vier nieuwe klanten kiezen voor Abovo Maxlead

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 4 juni 2021Bewerkt op: 27 februari 2024

Abovo Maxlead, het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland, wordt verantwoordelijk voor de media en performance oplossingen van vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt. 

Abovo Media - Vier nieuwe klanten kiezen voor Abovo Maxlead 2560×1440

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Abovo Maxlead zal met verschillende on- en offline oplossingen deze merken ondersteunen. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt door TV billboarding breder bekend gemaakt bij de doelgroep. Bij Vincent meets Rembrandt is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling. 

Gerald Smith, Head of Marketing & Media voetbalclub AZ: “Wat ons vooral aansprak, is de manier waarop Abovo Maxlead zich gelijk in onze digitale materie heeft verdiept. Wij willen na het corona jaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak. Wij zijn met veel ambitieuze plannen bezig, maar het is prettig dat wij nu gelijk vliegend van start kunnen”. 

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : Ik kijk uit naar de resultaten van al deze campagnes, die komende tijd van start gaan. Dat we voor vier compleet verschillende merken aan de slag mogen, is natuurlijk fantastisch. Stuk voor stuk zijn het ijzersterke merken, maar ieder met zijn eigen dynamiek. Ik denk dat zij voor ons kiezen vanwege onze eigenzinnigheid. Dat wij echt met hen meedenken en samen ondernemen. De eerste resultaten die we zien binnenkomen bevestigen de goede match tussen ons en alle bedrijven. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag