Unieke samenwerking tussen Basic-Fit en de eDivisie

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 15 januari 2019Bewerkt op: 12 maart 2024

Basic-Fit en de eDivisie slaan de handen ineen om eSports in Nederland nog steviger op de kaart te zetten. Een unieke samenwerking tussen sporters en gamers. De eDivisie is de officiële Nederlandse FIFA competitie, waarin eSporters gekoppeld aan de Eredivisie virtueel strijden om het kampioenschap in FIFA 19 Ultimate Team.

Abovo Media - gameplay_sponsoren_overlay_edivisie_1819_voorbeeld
Door deze samenwerking komt Basic-Fit in contact met de jongere doelgroep die met traditionele media lastig te bereiken is, terwijl de eDivisie het belang van fysieke topconditie onder gamers beter in beeld kan brengen. De merken versterken elkaar. De fysieke sportieve associaties van Basic-Fit heeft een positieve uitstraling op de eDivisie. Andersom geeft de samenwerking Basic-Fit de mogelijkheid om hun value for money propositie op het gebied van innovatie onder de aandacht te brengen.

Daan Vrijsen, Strateeg bij Abovo Media, vertelt: “Als mediabureau van Basic-Fit zijn we verantwoordelijk voor de totale mediastrategie. Het bereiken van het jongste deel van de doelgroep is hierbinnen een belangrijke uitdaging en daarnaast wil Basic-Fit meer aandacht geven aan innovatie. We zoeken als bureau continu naar nieuwe manieren om hier invulling aan te geven. Het partnership met de eDivisie is hier een mooie uitkomst van. Het biedt toegang tot de jonge doelgroep en daarnaast is het een natuurlijke fit door het sportieve en innovatieve karakter. Naast de traditionele sponsoring gaan Basic-Fit en de eDivisie samen content ontwikkelen en invulling geven aan events. We hebben veel zin in de samenwerking en kijken uit naar de resultaten.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Abovo Media - Eva Jinek foto  (3)
Klantendag 2024: meld je aan!
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag