Scapino lanceert skicampagne: "Pieken op de Piste" met Marco Schuitmaker

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 10 december 2024Bewerkt op: 11 december 2024

Het skiseizoen staat voor de deur en Scapino brengt wintersport in stijl binnen handbereik met de nieuwe campagne “Pieken op de Piste”. Volkszanger Marco Schuitmaker, bekend van de hit Engelbewaarder, speelt hierin een hoofdrol en schreef een feestelijk après-ski nummer speciaal voor de gelegenheid. De campagne is ontwikkeld door Persuade, waar wij verantwoordelijk zijn voor mediastrategie en -inkoop.

We zijn trots om met deze campagne een breed publiek te bereiken en Scapino’s missie in goede en betaalbare skikleding op deze manier te ondersteunen.

Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-10 121214

Scapino is groot in goede en betaalbare skikleding. Het eigen merk Mountain Peak zie je dan ook veel terug op de pistes. Met als thema Pieken op de piste krijgt de nieuwe campagne een opvallende manier invulling, met opnieuw een hoofdrol voor zanger Marco Schuitmaker. De populaire volkszanger verscheen al eerder in een campagne van Scapino. Daarin zagen we hoe hij op zijn zevende voor het eerst meedeed aan een talentenjacht, met een paar glimmende lakschoenen van Scapino. De eerste stappen om zijn droom waar te maken.

Dit keer schreef hij speciaal voor de ski-campagne een aanstekelijk en feestelijk nummer zoals alleen hij dat kan. Centraal in de campagne staat de videoclip, waarin hij in een gezellig chalet een après-ski feestje bouwt, waarbij iedereen uiteraard gekleed is in de skikleding van Scapino. Met een special rol voor de Limited Gouden collectie bestaande uit o.a. jas, snowboots, wanten en muts. De Mountain Peak collectie is exclusief verkrijgbaar bij Scapino. Op scapino.nl vind je de hele collectie. De clip is vanaf 9 december te zien op Schuitmaker’s eigen YouTube kanaal.

In aanloop naar de première is het nummer al op TikTok gepromoot. Behalve op YouTube is de campagne te zien op TV, social en in eigen middelen zoals instore materiaal en de folder. “Met een sterke focus op prime time-momenten en selectieve media-inzet hebben we gezorgd dat deze campagne een groot publiek bereikt,” aldus Jolein Groot, bij Abovo Maxlead.

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies

Eerder werd Marco Schuitmaker al ingezet als ambassadeur van Scapino’s inspirerende jubileumcampagne dit jaar. Lees daar hier meer over.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Abovo Media - Claude-BF-WMHD-7okt-1-1000×1000
Abovo Maxlead en Basic-Fit stimuleren mentaal welzijn met gratis sportdag
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag