Saints & Stars kiest Abovo voor cross mediale lanceringscampagne

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 15 maart 2018Bewerkt op: 11 januari 2024

Saints & Stars, een nieuw premium fitnessconcept, heeft voor de lanceringscampagne Abovo als mediapartner gekozen. Saints & Stars heeft op 5 maart de eerste boutique gym geopend in Amsterdam. Abovo verzorgde de brand awareness campagne waarbij sterk ingezet is op out of home in de breedste zin van het woord: digitale abri’s, billboards, een giant flow op Centraal Station en een blow-up op de Overtoom.

Abovo Media - saintsstars_amsterdam_overtoom_306-iv

Tamara Oppedijk, Chief Marketing Officer bij Saints & Stars: “Omdat we een nieuw merk lanceren is het essentieel om veel brand awareness te creëren. Abovo heeft onze doelgroep en ons potentieel mediabereik goed in kaart gebracht en het hele traject van media-inkoop, creatie en aanlevering uit handen genomen. Zij zijn voor ons een waardevolle en professionele partner, kunnen snel schakelen en denken proactief mee. Heel prettig in een hectische start-up fase.”

Rene Disco, Account Director bij Abovo: “Saints & Stars is een heel nieuw concept in de fitnesswereld. Wij zijn er trots op dat ze ons hebben gekozen als mediapartner. Wij hebben een bijdrage kunnen leveren aan de lancering van het merk en de opening van de eerste vestiging. Met een ondernemende en onderscheidende aanpak zetten zij een sterk concept neer.”

Saints & Stars
Saints & Stars is opgericht door een schreeuwende vraag vanuit de markt naar een concept dat totaal inspeelt op service, beleving en resultaat, in de meest high-end atmosphere die de Nederlandse fitness markt ooit gezien heeft. Uniek aan het concept is het pay-as-you-go systeem, waarbij leden credits kunnen aanschaffen en alleen betalen voor de workouts die zij daadwerkelijk volgen. Saints & Stars is continu bezig om op elke vlak next level te zijn en is hiermee een trendsetter in de fitnessmarkt.

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag