Saints & Stars kiest Abovo voor cross mediale lanceringscampagne

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 15 maart 2018Bewerkt op: 11 januari 2024

Saints & Stars, een nieuw premium fitnessconcept, heeft voor de lanceringscampagne Abovo als mediapartner gekozen. Saints & Stars heeft op 5 maart de eerste boutique gym geopend in Amsterdam. Abovo verzorgde de brand awareness campagne waarbij sterk ingezet is op out of home in de breedste zin van het woord: digitale abri’s, billboards, een giant flow op Centraal Station en een blow-up op de Overtoom.

Abovo Media - saintsstars_amsterdam_overtoom_306-iv

Tamara Oppedijk, Chief Marketing Officer bij Saints & Stars: “Omdat we een nieuw merk lanceren is het essentieel om veel brand awareness te creëren. Abovo heeft onze doelgroep en ons potentieel mediabereik goed in kaart gebracht en het hele traject van media-inkoop, creatie en aanlevering uit handen genomen. Zij zijn voor ons een waardevolle en professionele partner, kunnen snel schakelen en denken proactief mee. Heel prettig in een hectische start-up fase.”

Rene Disco, Account Director bij Abovo: “Saints & Stars is een heel nieuw concept in de fitnesswereld. Wij zijn er trots op dat ze ons hebben gekozen als mediapartner. Wij hebben een bijdrage kunnen leveren aan de lancering van het merk en de opening van de eerste vestiging. Met een ondernemende en onderscheidende aanpak zetten zij een sterk concept neer.”

Saints & Stars
Saints & Stars is opgericht door een schreeuwende vraag vanuit de markt naar een concept dat totaal inspeelt op service, beleving en resultaat, in de meest high-end atmosphere die de Nederlandse fitness markt ooit gezien heeft. Uniek aan het concept is het pay-as-you-go systeem, waarbij leden credits kunnen aanschaffen en alleen betalen voor de workouts die zij daadwerkelijk volgen. Saints & Stars is continu bezig om op elke vlak next level te zijn en is hiermee een trendsetter in de fitnessmarkt.

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - MASTER the German market Groeien in Europa’s grootste markt (1) vierkant
Master the German Market: 3 maart 2026
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Abovo Maxlead opnieuw nummer 1 in new business
Nieuws
Abovo Media - _E2K1770 copy1x1
Eye Wish Opticiens start nieuwe campagne ‘Vaktermen’ in samenwerking met Abovo Maxlead en The USP Agency
Nieuws
Abovo Media - 25_1137423 Visual B-corp 500×500
Abovo Maxlead nu officieel B Corp: onderdeel van wereldwijde beweging voor sociale en ecologische impact
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8479_Abovo Maxlead klantendag 2024 (3)
Klantendag 2025: meld je aan!
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Nummer 1 in new business: Abovo Maxlead bekroond als beste mediabureau van Nederland
Nieuws
Abovo Media - 1200×628
Abovo Maxlead genomineerd voor AMMA Award ‘Bureau van het Jaar’
Nieuws
Abovo Media - 25_1124989 SAN nominaties 1080×1080
Drie keer winst: SAN Accenten 2024 voor onze klanten
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag