Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 30 januari 2024Bewerkt op: 30 januari 2024

De toekomst van een mediabureau zónder duurzaam ondernemen bestaat simpel gezegd niet, volgens onze collega Roos Doggers.

Al twaalf jaar creëert en maakt zij impact op het gedrag van consumenten. Niet alleen voor onze partners, maar ook binnen de organisatie. Twee jaar geleden startte ze een ‘simpel’ ESG-beleid en inmiddels heeft ze iedereen aan boord met haar missie om duurzaam ondernemen relevanter én groter te maken.

Maar waarom zien de meeste mediabureaus hier dan nog geen kansen?

Dit en meer lees je in het nieuwste interview van MVO Nederland met Roos.

Abovo Media - Groei-Plant-Aarde-Lucht-Groen

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag