Willem-Albert Bol nieuwe CEO van Abovo Maxlead

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 23 februari 2021Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - 21_895701_groepsfoto_500x500-rgb

Willem-Albert Bol gaat na 7 jaar DPG Media vanaf april starten als de nieuwe CEO van Abovo Maxlead. Abovo Maxlead, gevestigd in Hoorn en Oegstgeest, is het grootste onafhankelijke marketing en media adviesbureau van Nederland. Een organisatie met 230 medewerkers en bestedingen van €200 miljoen.

Willem-Albert Bol (46) startte in 2014 bij DPG Media, voorheen de Persgroep. Daar had hij diverse rollen als Manager Marketing Advertising, Creative Director en meest recent Directeur Business Development.

Lauren van der Heijden, Directeur Advertising DPG Media: “Allereerst willen we Abovo Maxlead van harte feliciteren met deze mooie aanwinst. Willem-Albert heeft de laatste jaren veel kleur gegeven aan DPG en in het bijzonder aan de wijze waarop wij ons op de advertentiemarkt zijn gaan positioneren. Wij zijn hem daar erg dankbaar voor en kijken uit naar de hernieuwde samenwerking met hem in de rol van CEO van Abovo Maxlead”. 

Kees Verbeek, samen met Marinus Zoutendijk oprichter van Abovo Maxlead: “Wij zien in Willem-Albert de juiste CEO om ons bedrijf naar de volgende fase te leiden. Door de overname van Maxlead twee jaar geleden, is onze combinatie veel beter in staat om te acteren op de commerciële en digitale uitdagingen van onze klanten. De brede ervaring en het grote netwerk van Willem-Albert zullen ons helpen om de juiste stappen te maken”.

Willem-Albert Bol: “Zij die mij kennen, weten dat afscheid nemen van DPG Media mij zwaar valt. Ik heb er echt de passie voor media mogen ervaren. Door de groei en het ondernemerschap is het er nooit saai geweest. De kans zoals Abovo Maxlead mij nu biedt past bij mijn ambitie voor een rol met eindverantwoordelijkheid. Ik krijg het juiste mandaat mee om het verschil te kunnen maken. Abovo lijkt nu een beetje op de Persgroep toen ik daar begon: een bedrijf vol potentie en een ijzersterk team, maar ook te bescheiden. Dan dreigt ten onrechte onderschatting. Ik zie het als mijn taak het bureau als toonaangevend op de kaart te zetten”.

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag