Abovo Maxlead wint Europese aanbesteding Hogeschool Van Hall Larenstein

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
25 februari 2021
Abovo Media - vanhall-logo-500×500

Hogeschool Van Hall Larenstein, de futureproof hogeschool van Nederland, heeft na een Europese aanbesteding unaniem Abovo Maxlead gekozen als nieuwe mediapartner.
Het
grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland is voor de komende jaren nu verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle on- en offline media-activiteiten van de hogeschool. De eerste internationale online wervingscampagne voor de open dagen is inmiddels succesvol afgerond.

Gedurende de aanbesteding viel Hogeschool Van Hall Larenstein met name voor de creatieve impact in combinatie met een sterk strategisch fundament van Abovo Maxlead om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van de hogeschool te vergroten. Zo had Abovo Maxlead al door middel van uitgebreide analyses de belangrijkste doelgroepen, landen, verkeersbronnen en devices in kaart gebracht, plus de content en de communicatiekanalen waarmee de (inter)nationale doelgroep het meest effectief en efficiënt bereikt kan worden. Dit tot groot genoegen van de hogeschool.

Unaniem gekozen

Lonneke Bisselink, Communicatie adviseur Hogeschool Van Hall Larenstein: Het team van Abovo Maxlead wist ons al tijdens het prettige TEAMS-gesprek te overtuigen van hun ervaring en toegevoegde waarde. Hun strategische advies, de uitgebreide analyses en het concrete (media)plan om onze opleiding internationaal op de kaart te zetten waren zo indrukwekkend dat de keuze snel gemaakt was. We kijken er dan ook enorm naar uit om gezamenlijk een constructieve samenwerking op te tuigen.”

Internationale wervingscampagne

De langdurige samenwerking is officieel van start gegaan met een online campagne voor het werven van (inter)nationale inschrijvingen voor de aankomende (online) open dagen. Michel Schipper, Account Director Abovo Maxlead: “Hogeschool Van Hall Larenstein is een internationale hogeschool met een navenante studieomgeving. Onze strategie sluit hier naadloos op aan. De eerste campagne, die een focus heeft op SEA en social media, wordt uitgezet in maar liefst negen verschillende landen waaronder Duitsland, Roemenië, Ierland, Vietnam en Portugal. In tegenstelling tot andere partijen verdelen wij het mediabudget niet over alle landen, maar monitoren wij heel nauwkeurig uit welke landen de meeste traffic en leads vandaan komen. Op basis van deze inzichten verhogen of verlagen wij het mediabudget. Ik kijk ernaar uit om de eerste resultaten binnenkort met de markt te delen.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Abovo Media - Addressable TV-2048-web
Addressable TV krachtig instrument
Nieuws
Abovo Media - 37691-ai
Abovo Media start Retail Media Taskforce
Nieuws
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_intratuin-kiest-abovo-media-als-nieuw-mediabureau_ (1).jpg (1)
Intratuin kiest Abovo Media als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - image-2023-06-12t15-16-11-657z-5
Abovo Maxlead genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag