Mijlpaal: Abovo Media verspreidt meer dan half miljard folders

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 16 november 2015Bewerkt op: 11 januari 2024

Met het verspreiden van ruim half miljard folders hebben wij vorige week weer een unieke grens bereikt. Ook Axender en Spotta reageren op deze prestatie.

Abovo Media - dagbladen

“Dat lokaal bereik van groot belang is in de mediamix weten wij goed”, zegt Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media. ‘All business is local’ is een retailwet die wij continue toepassen als het gaat om het maken van verspreidingsplannen voor onze klanten. Ons folder-optimalisatieplan weegt allerlei lokale marktomstandigheden mee in relatie tot het verzorgingsgebied van de retailer. Dit, gecombineerd met onze datasets maakt dat we tot het ideale folderverspreidingsplan komen. Het succes van deze plannen draagt er ook aan bij dat we ook in dit mediumtypen de afgelopen jaren flink gegroeid zijn.”

Verheugd
“We zijn erg blij met de samenwerking met Abovo’ zegt Wouter Jan Bijeman accountmanager bij Axender. ‘Als landelijke verspreidorganisatie zijn wij ervan overtuigd dat de folder een belangrijk onderdeel is in de mediamix. Abovo erkent dit wat terug te zien is in een toename van het folder volume. Door onze kennis, ervaring en data te delen is Abovo instaat haar relaties het optimale verspreidplan te bieden.”

Ook Spotta reageert op de mijlpaal. “De folder is nog altijd een krachtig medium. We zullen dit gezamenlijk moeten uitdragen richting adverteerders en zijn dan ook heel blij met de bijdrage die Abovo hieraan levert.” Aldus Niels Mossel accountmanager

Abovo Media heeft een folder-optimalisatieplan ontwikkeld. Met een intensieve scan krijgt de klant een geoptimaliseerd verspreidingsplan. Het bureau analyseert hoofd- en randzaken, kijkt kritisch naar het verspreidingsgebied, kan putten uit de meest recente onderzoeksdata en neemt verschillende facetten mee die van invloed zijn op de effectiviteit van een folder.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag