Let's go East!
Op 14 maart 2024 organiseren we samen met Lemon Scented Tea het event ‘Master the German Market’. Internationaal succes is voor iedereen binnen handbereik, maar hier komen veel uitdagingen én dus vragen bij kijken. Want hoe verover je deze markt succesvol zonder direct miljoenen te moeten investeren?
Wanneer: 14 maart 2024
Waar: Lemon Scented Tea, Korte Prinsengracht 26, 1013 GS Amsterdam
Tijd: 15.00 – 17.00 uur
Internationaal succes binnen handbereik
Als onafhankelijk mediabureau zijn wij aangesloten bij ‘s werelds grootste, onafhankelijke bureaunetwerk: Local Planet. Een samenwerkingsverband van 62 toonaangevende bureaus die samen maar liefst 85 markten bedienen. Abovo Maxlead bedient namens Local Planet de Benelux markt. Nederlandse organisaties met internationale ambities én buitenlandse organisaties met ambities binnen de Benelux, kunnen door gebruik te maken van dit netwerk blijven samenwerken met hun eigen lokale bureaus en toch internationaal geholpen worden.
Succesverhaal Tado
Samen met creatief bureau Lemon Scented Tea hebben we de afgelopen tijd gewerkt aan de internationalisering van Tado, aanbieder van slimme thermostaten. Het Duitse merk uit München heeft de afgelopen tien jaar een aanzienlijk marktaandeel veroverd in de markt voor slimme verwarming & koeling. Deze internationale ambities sluiten dan ook naadloos aan bij de groeiende internationale Lemon-gemeenschap.
Klaar voor groei
Lemon heeft de afgelopen jaren veel merkstrategieën ontwikkeld voor diverse grote namen in binnen- en buitenland. Zo ook voor HCOB; de vroegere HSH Nordbank, die nog een vervelende link had met de beruchte Icesave-bankencrisis. Dat verleden wilde HCOB definitief achter zich laten met een complete rebranding.
Met daarbij geweldige campagneresultaten. “Via interactieve outdoor-uitingen in de financiële districten van Frankfurt, Berlijn, Düsseldorf, Hamburg en zelfs in Londen konden mensen direct solliciteren. We hebben uiteindelijk 800 sollicitaties ontvangen, een toename van 200 procent op vorige campagnes. Echt een geweldig resultaat met uiteindelijke 55 nieuwe mensen.”
Om deze kennis en kunde te delen, organiseren we op 14 maart het event ‘Master the German Market’. Met alles wat je moet weten om de Duitse markt op een succesvolle manier te betreden. Waarbij professionals en ervaringsdeskundigen – met o.a. Ullrich Kramer van Pilot – succesverhalen delen.