Livera lanceert nieuwe merkstrategie met Abovo als mediapartner

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 26 maart 2019Bewerkt op: 12 maart 2024

Livera heeft een nieuwe marketingcampagne gelanceerd. De campagne is onderdeel van een nieuwe merkstrategie waarin Livera zich inzet voor het tonen van echte schoonheid. In een wereld waar perfectie steeds meer de norm is, komt Livera met een tegengeluid in haar nieuwe marketingcampagne #RevealBeauty.

Abovo Media - Livera lanceert nieuwe merkstrategie met Abovo als mediapartner 2560×1440

Deze nieuwe campagne is vrijdag gelanceerd met een tv-commercial en online video via display en social media. De marketingcampagne is samen met SHOQ ontwikkeld. Abovo Media is als mediapartner verantwoordelijk voor de mediastrategie.

Carolien Wenderich is Marketing Manager bij Livera: ”Met Reveal Beauty willen we een tegengeluid laten horen op het beeld dat tegenwoordig vaak wordt bepaald door social media. Juist datgene dat vrouwen soms zien als hun imperfecties of onzekerheden, maakt hen uniek. We vertellen aan alle vrouwen dat ze trots mogen zijn op zichzelf.”

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo Media: “Voor de introductie van Reveal Beauty hebben we de kracht van video ingezet. De prachtige tv-commercial wordt ondersteund met online video, display en social. Waarmee aanvullend bereik wordt opgebouwd in de doelgroep met behulp van korte versies van de video.”

Deze campagne vormt de kick-off van de nieuwe merkstrategie, die komend jaar verder uitgerold zal worden.

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag