KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 20 februari 2025Bewerkt op: 20 februari 2025

Na een intensief oriëntatietraject heeft KFC Nederland Abovo Maxlead geselecteerd als hun nieuwe full service media- en marketingpartner. Het bureau gaat KFC in het volledige crossmediale proces ondersteunen: van strategie tot executie, en van performance tot media.

Abovo Media - 25_1073013 Visual persbericht KFC_1800x800px

Beide organisaties delen hun ondernemende mentaliteit en de overtuiging dat merkstrategie en media-inzet hand in hand moeten gaan om impact te realiseren. Kentucky Fried Chicken (KFC) gaat een nieuwe fase in van merkontwikkeling en heeft daarom gekozen voor een mediabureau dat creativiteit, resultaatgerichtheid en digitale innovatie centraal stelt.

Tamara van Beelen, Head of Marketing, KFC: “We kijken ontzettend uit naar de samenwerking met Abovo Maxlead. Samen bouwen we verder aan het merk KFC in Nederland.  Dankzij onze gedeelde waarden en visie op creativiteit en innovatie hebben we er alle vertrouwen in dat we onze ambities gaan realiseren.”

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “KFC is een iconisch merk met serieuze groeiplannen. We zijn trots dat zij voor Abovo Maxlead hebben gekozen. Onze cultuur van ondernemerschap en lef sluit goed aan bij de waarden die KFC zocht in hun bureau. Samen kort op de bal zitten om in de dynamische foodmarkt het verschil te maken. Ons team staat klaar en kijkt uit naar een succesvolle samenwerking.”

De samenwerking is inmiddels gestart, met als eerste project de uitrol van de Lava Hot Wings-campagne die eerder deze week van start ging. Het eerste resultaat van de driehoek Abovo Maxlead, creatief bureau Truus en PR-bureau Ovide, die samen deze campagne tot leven brachten. Met de lancering van de extra spicy Lava Hot Wings versterkt KFC de merkbeleving en zichtbaarheid in Nederland met een gedurfde boodschap voor de echte liefhebbers van pittig eten. De campagne wordt breed verspreid via tv, radio, Meta (Facebook en Instagram), TikTok, Snapchat, YouTube en (D)OOH.

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 6W9A8479_Abovo Maxlead klantendag 2024 (3)
Klantendag 2025: meld je aan!
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Nummer 1 in new business: Abovo Maxlead bekroond als beste mediabureau van Nederland
Nieuws
Abovo Media - 1200×628
Abovo Maxlead genomineerd voor AMMA Award ‘Bureau van het Jaar’
Nieuws
Abovo Media - 25_1124989 SAN nominaties 1080×1080
Drie keer winst: SAN Accenten 2024 voor onze klanten
Nieuws
Abovo Media - 1584190088641 – kopie
Abovo Maxlead stoomt door naar top kwalitatieve mediabureaus van Nederland
Nieuws
Abovo Media - Kees Marinus Theun Willem-Albert close – Persbericht 500×500
Willem-Albert Bol draagt stokje Abovo Maxlead over
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500-feb2025
Abovo Maxlead breidt uit met 5 seniors
Nieuws
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag