Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving: 'Maak het extraordinaire' campagne

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 31 mei 2024Bewerkt op: 31 mei 2024

Jean Bâton, het snelst groeiende sauzenmerk van Nederland, heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Fast Moving’. Samen met de bureaus All Heads on Deck en Howdy Amsterdam lanceerde Jean Bâton de indrukwekkende campagne ‘Maak het Extraordinaire’. Abovo Maxlead verzorgde de media voor de campagne, die in het voorjaar genomineerd werd en uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam.

Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n

Maak het extraordinaire
Het SAN Accent in de categorie ‘Fast Moving’ richt zich op consumentgerichte communicatie voor producten met een hoge omloopsnelheid, vaak binnen de foodsector. Jean Bâton heeft zichzelf bewezen als een premium speler in deze markt, met name door de populaire Black Truffle Mayonnaise. De campagne was erop gericht de naams- en propositiebekendheid aanzienlijk te vergroten.

De campagne ‘Maak het extraordinaire’ was een krachtig statement waarin Jean Bâton het bijzondere nóg bijzonderder maakt. De merknaam zelf bevat al het symbool van ‘dat beetje extra’: het ^-tje. Deze simpele toevoeging symboliseert hoe Jean Bâton alles iets extra’s geeft, waardoor het extraordinaire wordt.

Uitgebreide media-inzet
De campagne werd breed ingezet via diverse kanalen, waaronder TV, outdoor, magazines, instore, en social media. Deze uitgebreide mediabenadering zorgde voor een sterke aanwezigheid en herkenbaarheid van Jean Bâton, wat heeft bijgedragen aan het succes en de uiteindelijke winst van het SAN Accent.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - Eva Jinek foto  (3)
Klantendag 2024: meld je aan!
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag