Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving: 'Maak het extraordinaire' campagne
Jean Bâton, het snelst groeiende sauzenmerk van Nederland, heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Fast Moving’. Samen met de bureaus All Heads on Deck en Howdy Amsterdam lanceerde Jean Bâton de indrukwekkende campagne ‘Maak het Extraordinaire’. Abovo Maxlead verzorgde de media voor de campagne, die in het voorjaar genomineerd werd en uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam.
Maak het extraordinaire
Het SAN Accent in de categorie ‘Fast Moving’ richt zich op consumentgerichte communicatie voor producten met een hoge omloopsnelheid, vaak binnen de foodsector. Jean Bâton heeft zichzelf bewezen als een premium speler in deze markt, met name door de populaire Black Truffle Mayonnaise. De campagne was erop gericht de naams- en propositiebekendheid aanzienlijk te vergroten.
De campagne ‘Maak het extraordinaire’ was een krachtig statement waarin Jean Bâton het bijzondere nóg bijzonderder maakt. De merknaam zelf bevat al het symbool van ‘dat beetje extra’: het ^-tje. Deze simpele toevoeging symboliseert hoe Jean Bâton alles iets extra’s geeft, waardoor het extraordinaire wordt.
Uitgebreide media-inzet
De campagne werd breed ingezet via diverse kanalen, waaronder TV, outdoor, magazines, instore, en social media. Deze uitgebreide mediabenadering zorgde voor een sterke aanwezigheid en herkenbaarheid van Jean Bâton, wat heeft bijgedragen aan het succes en de uiteindelijke winst van het SAN Accent.