Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving: 'Maak het extraordinaire' campagne

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 31 mei 2024Bewerkt op: 31 mei 2024

Jean Bâton, het snelst groeiende sauzenmerk van Nederland, heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Fast Moving’. Samen met de bureaus All Heads on Deck en Howdy Amsterdam lanceerde Jean Bâton de indrukwekkende campagne ‘Maak het Extraordinaire’. Abovo Maxlead verzorgde de media voor de campagne, die in het voorjaar genomineerd werd en uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam.

Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n

Maak het extraordinaire
Het SAN Accent in de categorie ‘Fast Moving’ richt zich op consumentgerichte communicatie voor producten met een hoge omloopsnelheid, vaak binnen de foodsector. Jean Bâton heeft zichzelf bewezen als een premium speler in deze markt, met name door de populaire Black Truffle Mayonnaise. De campagne was erop gericht de naams- en propositiebekendheid aanzienlijk te vergroten.

De campagne ‘Maak het extraordinaire’ was een krachtig statement waarin Jean Bâton het bijzondere nóg bijzonderder maakt. De merknaam zelf bevat al het symbool van ‘dat beetje extra’: het ^-tje. Deze simpele toevoeging symboliseert hoe Jean Bâton alles iets extra’s geeft, waardoor het extraordinaire wordt.

Uitgebreide media-inzet
De campagne werd breed ingezet via diverse kanalen, waaronder TV, outdoor, magazines, instore, en social media. Deze uitgebreide mediabenadering zorgde voor een sterke aanwezigheid en herkenbaarheid van Jean Bâton, wat heeft bijgedragen aan het succes en de uiteindelijke winst van het SAN Accent.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag