Interview Willem-Albert Bol MarketingTribune

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 april 2022Bewerkt op: 27 februari 2024

In de 4e editie van MarketingTribune staat zoals elk jaar de Top-100 Adverteerders in samenwerking met Nielsen. ‘Abovo Maxlead is een mediabureau dat aan een ongekende opmars bezig is’. We prijken inmiddels op een 5e plek. MarketingTribune gaat in gesprek met onze CEO Willem-Albert Bol: ‘De vraag die klanten altijd hebben gesteld en zullen blijven stellen: toon mij aan dat het werkt.’

Lees zijn interview hier

Abovo Media - WA MarketingTribune 2560×1440

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag