Interview Willem-Albert Bol MarketingTribune

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 april 2022Bewerkt op: 27 februari 2024

In de 4e editie van MarketingTribune staat zoals elk jaar de Top-100 Adverteerders in samenwerking met Nielsen. ‘Abovo Maxlead is een mediabureau dat aan een ongekende opmars bezig is’. We prijken inmiddels op een 5e plek. MarketingTribune gaat in gesprek met onze CEO Willem-Albert Bol: ‘De vraag die klanten altijd hebben gesteld en zullen blijven stellen: toon mij aan dat het werkt.’

Lees zijn interview hier

Abovo Media - WA MarketingTribune 2560×1440

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag