Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Na een mediabureau pitch heeft Hubo besloten klant te worden van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop.
Hubo ondersteunt de Nederlandse doe-het-zelver via haar netwerk van 170 winkels verspreid over het hele land. Elke bouwmarkt wordt geleid door een zelfstandige ondernemer, waardoor klanten persoonlijk advies en op maat gemaakte oplossingen ontvangen. Dit lokale ondernemerschap stelt iedere Hubo in staat om te excelleren in vakmanschap, klantvriendelijkheid en expertise. Alles wat nodig is als het aankomt op klussen in en rond je huis.
Elbert Chang, Head of Marketing & E-commerce van Hubo: “Wij zochten een kwalitatieve mediapartner die onze mediastrategie kon aanscherpen. Het is cruciaal dat wij snel en met inzicht kunnen schakelen en dat er oplossingen aangedragen worden die zowel daadkrachtig als budgetvriendelijk zijn. Als uitdager in de markt zijn deze factoren essentieel om het verschil te maken. En dan werk je graag met een partij die je snapt en samen met je wil strijden voor het beste resultaat”.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Ten eerste compliment aan ons team die Hubo heeft weten te overtuigen. Naast de persoonlijke klik, moesten wij met relevante en scherpe inzichten komen. Hubo is enerzijds een nuchtere organisatie, maar anderzijds staan zij echt open om nieuwe wegen te bewandelen. Dus in termen van ons mediabeleid, gaat het om benutten van de beste media op dit moment en anderzijds de juiste ideeën om die groei te gaan realiseren. Wij gaan met plezier aan de slag om ‘Hubo helpt’ verder op de kaart te zetten”.