Grutto kiest voor Abovo Media/Maxlead en lanceert eerste tv-commercial

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 7 januari 2021Bewerkt op: 12 maart 2024

Hoorn, 5 januari 2021 – Grutto (voorheen Koopeenkoe.nl en diverse andere sites waar consumenten vlees van koeien, varkens, kippen, herten, kalkoenen en geiten kunnen bestellen) heeft alle online en offline media-activiteiten bij Abovo Media/Maxlead ondergebracht. De samenwerking met het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland gaat vandaag van start met de eerste tv-campagne van het bedrijf, die moet laten zien hoe Nederland anders en beter om kan gaan met vlees. De tv-campagne wordt verder ondersteund met een grootschalige below-the-line-campagne.

Abovo Media - Grutto kiest voor Abovo MediaMaxlead en lanceert eerste tv-commercial

Samen op weg naar nobel en smaakvol vlees

Anders omgaan met vlees is wat ze bij Grutto elke dag doen. Samen met lokale boeren bieden ze dieren een goed leven en door consumenten online hun vlees direct bij de boer te laten bestellen, maken ze de keten korter en de verspilling kleiner. Dat het concept aanslaat, blijkt wel uit de vele klanten in Nederland, Duitsland en Groot-Brittannië. Maar de ambitie van Grutto reikt verder. De vandaag gelanceerde campagne, die door Abovo Media/Maxlead is bedacht, geproduceerd en ingekocht, is volgens de eigenaren een belangrijke stap richting nobel en smaakvol vlees.

Natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector

Khalil Seyed Mehdi, directeur Grutto: “Nederlanders willen te veel en te goedkoop vlees eten. Daardoor is er een vleesindustrie ontstaan die te veel broeikasgas uitstoot en ten koste gaat van boeren en dierenwelzijn. Wij willen hier verandering in brengen en zorgen dat we teruggaan naar de natuurlijke manier van vlees produceren. Ik ben blij dat we nu, na het succes van onze Duitse (tv-) campagnes, met Abovo Media/Maxlead ook Nederland gaan laten zien dat iedereen heel gemakkelijk kan bijdragen aan een natuurlijke, gezonde en verspillingsvrije vleessector.”

Kick-off van een creatieve samenwerking

Evert Dijkstra, Client Service Director Abovo Media , heeft hoge verwachtingen van de samenwerking, die pas begin december 2020 is gestart: “Dat we deze eerste crossmediale campagne in zo’n korte tijd samen hebben weten te realiseren, bevestigt de goede match tussen beide bedrijven. Vanaf het eerste contactmoment was het duidelijk dat we dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media hebben en dat zie je nu al terug in deze campagne. We kijken er dan ook enorm naar uit om samen met Grutto een constructieve samenwerking op te tuigen en voor hen met behulp van onze Spotanalyzer’ direct alle resultaten inzichtelijk te maken.”

 

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - geld-voor-je-cadeaubon-voorkant
Wissel.nl kiest voor Abovo Media als mediabureau
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-04-08 113944
Nominatie – European Search Awards
Nieuws
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag