FG Groep kiest voor samenwerking met Natwerk en Abovo Maxlead

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 8 november 2021Bewerkt op: 27 februari 2024

De FG Groep, de ambitieuze groep met zes formules in de sanitair en keukenbranche, heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor de samenwerking met reclamebureau Natwerk en marketing- en mediabureau Abovo Maxlead. De combinatie van twee bureaus zal FG Groep helpen met concept, creatie, media strategie, inkoop en planning van alle offline en online media, ontwikkelen van de websites en het bouwen van de performance aanpak.

Abovo Media - FG Groep 2560×1440

FG Groep heeft met sterke retailmerken Sanisale.com, Keukensale.com, Keukenstunter, Sanistunter, Sani-dump en Küchen-Dump grote groeiplannen. Om die te realiseren wordt stevig geïnvesteerd in marketing. De groep is een franchiseformule met nu ruim 130 winkels in Nederland, België en Curaçao. Daarom is een onderdeel van de strategie, naast het vergroten van de landelijke bekendheid van de merken, juist ook het vergroten van de lokale zichtbaarheid van alle winkels.

Joep Peerdeman, Manager Marketing, Sales & ICT bij FG Groep: “In ons bedrijf speelt veel. Door onze snelle groei en dito ambitie, zoek je partners die dat goed snappen. Wij zoeken dus partners die zelf ook ondernemend zijn en scherp genoeg om ons uit te dagen. Je wilt geen ja-knikkers als adviseurs. Belangrijkste nu is dat onze merken nog meer gaan opvallen. De juiste winkels hebben we. De juiste producten hebben we. Nu moeten wij voor de consument onze formules scherp neerzetten, zodat de consument precies weet wat wij allemaal te bieden hebben”.

Reinier Steures, oprichter Natwerk: “De merken van de FG Groep zijn voor ons heerlijk om voor te werken. Zij willen meer lef in hun reclame en laat dat nou heel goed bij ons passen. Juist in het retaillandschap doen merken vrij voorspelbare dingen. Wij geloven dat je met niet normale creativiteit niet normaal effectief kan zijn. Samen optrekken met media kenner Abovo Maxlead in dit traject, is gewoon slim om effectiever te zijn”.

Willem-Albert Bol, CEO bij Abovo Maxlead: “We roepen wel eens dat wij het liefst samenwerken met eigenzinnige merken. Bij de FG Groep klopt dat als een bus. Zij hebben een sterke eigen mening en willen via marketing een stap omhoog maken. Daaraan mogen bijdragen is een genoegen. Onze media en performance marketing oplossingen moeten de doelstellingen van hun 6 merken gaan helpen realiseren. Maar met alleen media haal je dat niet, dan heb je ook opvallende en onderscheidende creatie nodig. Daar komt de rol van Natwerk. Door de goede samenwerking met hen gaan wij samen eerder winnen”.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Abovo Media - Claude-BF-WMHD-7okt-1-1000×1000
Abovo Maxlead en Basic-Fit stimuleren mentaal welzijn met gratis sportdag
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013-Visual-Persbericht-Claude-BF-500×500-zonder-logo
Basic-Fit lanceert campagne met zanger Claude voor mentale gezondheid
Nieuws
Abovo Media - Zeven krachten versterken Abovo Maxlead 500×500 V12
Zeven krachten versterken deze zomer het team van Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 295.EmiroSmolders-Abovo25Jubileum-04633
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag