Terug naar Nieuws

Even lunchen met... Kim de Waard

Geschreven op 2 juli 2020

Wat is je lunch vandaag?

Een cracker met hummus, komkommer en frambozen.

Wie ben je?

Ik ben Kim de Waard, 39 jaar oud en woonachtig in Alkmaar met mijn partner en twee kinderen (1 en 3). Na bijna 6 jaar bij Initiative te hebben gewerkt ben ik sinds 1 mei begonnen bij Abovo Media als mediastrateeg.

Wat is de reden dat je bij Abovo Media bent gaan werken?

De mogelijkheden in media zullen altijd eindeloos zijn en ik draag daar graag nog heel lang een steentje aan bij. Samenwerken met collega’s die allemaal op hun beurt, ofwel op detail ofwel op hoofdlijnen, kennis onderling of met de klant delen zal mij altijd blijven aanspreken. Abovo Media is heel sterk aan de weg aan het timmeren en heeft veel te bieden aan merken. Van on- tot offline, creatie en data, het hele spectrum is in huis. Juist het verbinden van deze elementen maakt het voor mij heel interessant om bij Abovo te werken.

Wat beteken je voor onze klanten?

Met mijn hands on mentaliteit pak ik graag zaken op, strategisch en/of praktisch. Mijn toegevoegde waarde is mijn ervaring op verschillende type merken en een brede media achtergrond. Het winnen van vertrouwen bij nieuwe klanten om langdurige samenwerkingen aan te gaan staat bovenaan mijn lijst.

Waar ben je trots op?

Ik ben trots op de resultaten die ik heb mogen neerzetten voor o.a. de NS Spoordeelwinkel. Het doel was een nieuwe middelenmix te ontwikkelen ter vervanging van de folder. Door campagne data en nieuwe data (zoals bijvoorbeeld rtv2web) te combineren was het mogelijk een conversie voorspelling af te geven voor zowel off- als online media. Uit tracking bleek vervolgens een hogere campagne herkenning te zijn gerealiseerd t.o.v. de folder en de campagne sales KPI was behaald.