Even kennismaken met....Linda van Vliet

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 24 december 2020Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - img_5380_500x500

Wie ben je?

Ik ben Linda van Vliet, 42 jaar oud en op het moment van dit schrijven nog woonachtig in het mooie en gezellige Wormer, samen met mijn man Marvin. Ik ben bijna 14 jaar werkzaam bij Abovo als Projectmanager Verspreidingen. Binnenkort gaan we verhuizen naar Hoorn, op steenworp afstand van Abovo, gevalletje beter een goede buur dan een naaste vriend?

Wat/waar is je werkplek?

Elke dag mag ik vanuit Wormer naar Hoorn op en neer rijden, waar ik ondertussen in het pand aan de Van Aalstweg al op de verschillende verdiepingen heb gewerkt. Momenteel zitten we op de tweede verdieping, maar de vraag is altijd, hoe lang nog? In Hoorn is verhuizen van werkplekken een soort jaarlijks evenement geworden. Je hoeft je er niet voor in te schrijven als je interesse hebt, gewoon spullen oppakken en gaan!

Waarom werk je bij Abovo?

Voor ik bij Abovo kwam had ik er wel al van gehoord, de cowboys uit Hoorn noemden mijn vorige werkgever het altijd. Na mijn eerste gesprek bleek dat hij het over Kees & Marinus had. Ik had toch een andere idee bij het woord cowboy… Ik werkte al zeven jaar bij een reclamebureau in Zaandam en dat ik bij Abovo kwam was mijn eerste gedachte, zo kan het dus ook. Of eigenlijk, zo moet het dus ook! In de functie waarin ik ben begonnen, Bladmanager, had ik heel veel vrijheid. De functie bestond nog niet en het was eigenlijk aan mij om deze in vullen. Superleuk om te doen! Door de jaren heen is de markt veranderd en heb ik dus ook verschillende dingen binnen Abovo gedaan, zo maakt het ook dat mijn werk uitdagend is gebleven.

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag er uit?

Ik begin altijd lekker vroeg in de ochtend. Rustig opstarten, kopje thee en de dag doornemen, wat staat er op de planning vandaag. Als de collega’s dan binnenkomen, maak ik altijd wel tijd om even een rondje te doen en maak ik hier en daar een praatje. De werksfeer is bij Abovo erg hoog, sommige collega’s zijn eerder vrienden te noemen dan collega. Samen met mijn collega’s Ilonka en Babette verzorgen wij de verspreidingen van folders en inserts in folderpakket, huis aan huisbladen en magazines. Daarnaast verzorgen we ook het drukwerk voor veel klanten en doen we ook projectwerkzaamheden. Onze dag bestaat dus veelal uit postcodes en cijfers.

Wat beteken je voor onze klanten?

Wat ik zelf het belangrijkste vind is dat de klant ontzorgd wordt. Het gevoel dat wij het regelen, wat het ook is, ze moeten er geen omkijken meer naar hebben. Als de planning, de tarieven en de specificaties bekend zijn regelen wij eigenlijk de rest. Het loslaten hiervan betekent ook dat het vertrouwen er in ons team moet zijn. Een folder vergeten in te plannen is natuurlijk een absolute no-go! Onze klanten moeten dus het vertrouwen in ons hebben, dat wij het volledige foldertraject begeleiden voor ze. We hebben een groot aantal klanten, waarvan de meeste ook al jaren dit foldertraject door ons laten verzorgen, dus ik hoop en denk eigenlijk ook wel dat het met vertrouwen in ons team wel goed zit.

Waar ben je trots op?

In een wereld die steeds meer online wordt, ligt mijn passie toch nog echt bij print. De folder is nog steeds zo’n belangrijk mediumtype. Elke week als ik het pakket of het magazine in mijn handen heb en door de folders en inserts heen blader, krijg ik altijd een voldaan gevoel. Dan denk ik toch altijd een beetje, deze is van mij, en die is ook van mij. Toch een soort van toe-eigening van de folders en inserts. De klant is tevreden dat alles goed is gegaan, maar ik ben dat net zo. Met een kop koffie erbij ga ik dan de folders doorbladeren en gaan we weer op naar de volgende week.

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Creation first
Beat the algorithm, bet on creation
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_lineaire-video-tv-bereik-blijft-afnemen-en-nu_
Een nieuw tijdperk in de Nederlandse mediawereld
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - 3d-rendering-tech-nostalgia
De ‘gemene’ deler tussen tv, radio en de folder
Blog
Niels
Niels
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag