“Eigenzinnig” Abovo lanceert nieuwe look

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 2 februari 2017Bewerkt op: 11 januari 2024

HOORN – Het Hoornse mediabureau Abovo Media lanceert vandaag haar nieuwe uitstraling, onder het motto “Eigenzinnig”. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs. Blikvangers zijn de volledig vernieuwde website abovo.nl, een printcampagne en diverse online uitingen.

Abovo Media - istock-509487274

Eigen koers

Abovo Media heeft zich de afgelopen jaren een sterke positie verworven binnen het Nederlandse landschap van mediabureaus. Een bijzondere prestatie, gezien de onafhankelijkheid van het bedrijf. Het mediabedrijf is nog steeds volledig in handen van de twee oprichters, Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk. Een onafhankelijkheid die Abovo in staat stelt een eigen koers te varen en samen te werken met partners naar eigen keuze.

Inkoop, strategie én creatie

De eigen koers van Abovo stelt het bedrijf tevens in staat af te sturen van de traditionele vorm van mediabureaus. Anders dan alleen het inkopen van media, heeft Abovo ook aparte afdelingen voor mediastrategie en creatie onder één dak. Deze diversiteit biedt volgens Abovo optimale mogelijkheden om inkoop, strategie en creatie haarfijn op elkaar af te stemmen. Bovendien ontstaan door deze werkwijze korte communicatielijnen en is het mogelijk snel te schakelen, wanneer de situatie daarom vraagt.

Kijken of het beter kan

De nieuwe Abovo-campagne weerspiegelt de filosofie van het bedrijf: nooit afwachten, altijd kijken of het beter kan. Of, om één van de advertenties uit de campagne te citeren: “Met meer van hetzelfde verover je geen markten”.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag