“Eigenzinnig” Abovo lanceert nieuwe look
HOORN – Het Hoornse mediabureau Abovo Media lanceert vandaag haar nieuwe uitstraling, onder het motto “Eigenzinnig”. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs. Blikvangers zijn de volledig vernieuwde website abovo.nl, een printcampagne en diverse online uitingen.
Eigen koers
Abovo Media heeft zich de afgelopen jaren een sterke positie verworven binnen het Nederlandse landschap van mediabureaus. Een bijzondere prestatie, gezien de onafhankelijkheid van het bedrijf. Het mediabedrijf is nog steeds volledig in handen van de twee oprichters, Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk. Een onafhankelijkheid die Abovo in staat stelt een eigen koers te varen en samen te werken met partners naar eigen keuze.
Inkoop, strategie én creatie
De eigen koers van Abovo stelt het bedrijf tevens in staat af te sturen van de traditionele vorm van mediabureaus. Anders dan alleen het inkopen van media, heeft Abovo ook aparte afdelingen voor mediastrategie en creatie onder één dak. Deze diversiteit biedt volgens Abovo optimale mogelijkheden om inkoop, strategie en creatie haarfijn op elkaar af te stemmen. Bovendien ontstaan door deze werkwijze korte communicatielijnen en is het mogelijk snel te schakelen, wanneer de situatie daarom vraagt.
Kijken of het beter kan
De nieuwe Abovo-campagne weerspiegelt de filosofie van het bedrijf: nooit afwachten, altijd kijken of het beter kan. Of, om één van de advertenties uit de campagne te citeren: “Met meer van hetzelfde verover je geen markten”.