De digitale transformatie van een mediabureau

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
12 juni 2019
Abovo Media - iab-abovo

Sinds enkele jaren zijn wij trotse partner van IAB Nederland, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie. De missie van IAB Nederland is om digitale groei te versnellen en een structurele bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt. Abovo ondersteunt deze missie en ziet het als doel om de branche maar zeker ook de klanten verder te brengen, door digitale ontwikkelingen snel en kwalitatief te integreren in campagnes voor klanten. Voor IAB Nederland een reden om met ons in gesprek te gaan over de markt en de ontwikkelingen.

Rein Vogel, directeur Digital en Trading bij Abovo Media, ging in gesprek met Nathalie Peters, voorzitter IAB Nederland, over de digitale transformatie van een mediabureau.

Lees hier het hele interview

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Abovo Media - Addressable TV-2048-web
Addressable TV krachtig instrument
Nieuws
Abovo Media - 37691-ai
Abovo Media start Retail Media Taskforce
Nieuws
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_intratuin-kiest-abovo-media-als-nieuw-mediabureau_ (1).jpg (1)
Intratuin kiest Abovo Media als nieuw mediabureau
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag