De digitale transformatie van een mediabureau

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 12 juni 2019Bewerkt op: 12 maart 2024

Sinds enkele jaren zijn wij trotse partner van IAB Nederland, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie. De missie van IAB Nederland is om digitale groei te versnellen en een structurele bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt.

Abovo Media - iab-abovo

Abovo ondersteunt deze missie en ziet het als doel om de branche maar zeker ook de klanten verder te brengen, door digitale ontwikkelingen snel en kwalitatief te integreren in campagnes voor klanten. Voor IAB Nederland een reden om met ons in gesprek te gaan over de markt en de ontwikkelingen.

Rein Vogel, directeur Digital en Trading bij Abovo Media, ging in gesprek met Nathalie Peters, voorzitter IAB Nederland, over de digitale transformatie van een mediabureau.

Lees hier het hele interview

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag