Digital Brixx gaat verder onder Abovo Media

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 15 april 2019Bewerkt op: 12 maart 2024

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media,  gaat verder onder de naam van het moederbedrijf Abovo Media. De grenzen tussen performance en branding, online en offline, worden op deze wijze verder doorbroken.

Abovo Media - Digital Brixx gaat verder onder Abovo Media 2560×1440

Rein Vogel, Directeur Digital & Trading bij Abovo Media en verantwoordelijk voor Digital Brixx, legt uit: “Digital Brixx is twee jaar geleden als apart digitaal label door Abovo Media gelanceerd. Het doel: digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten. Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam. Abovo Media is als crossmediaal bureau als geen ander in staat de grenzen tussen performance en branding, online en offline, te doorbreken. Op deze wijze kunnen we afdelingen nog effectiever samen laten werken en de dienstverlening verder verbeteren. Eén naam  – één noemer – is praktisch én herkenbaar.”

Nieuwe afdeling: Data&Tech
Door de integratie van Digital Brixx binnen Abovo Media, is opnieuw gekeken naar de inrichting van de digitale dienstverlening binnen het bureau. Deze inspanningen hebben geleid tot de afdeling Data&Tech. Rein Vogel: “Wij hebben vooral gekeken naar digitale behoeften binnen de huidige markt: snelheid, innovatie en meetbaarheid. Vandaar de afdeling Data&Tech; een team dat volledig is ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken. Met als doel: nóg slimmere toepassingen ontwikkelen voor onze klanten op het gebied van personalisatie en campagneoptimalisatie. Hiermee zetten we een nieuwe stap vooruit in onze dienstverlening.”

 

Meer weten over Data & Tech? Neem contact op met ons.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1200×692-zonder logo
Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag