Terug naar Nieuws

Digital Brixx gaat verder onder Abovo Media

Geschreven op 15 april 2019

Digital Brixx, het digitale label van Abovo Media,  gaat verder onder de naam van het moederbedrijf Abovo Media. De grenzen tussen performance en branding, online en offline, worden op deze wijze verder doorbroken.

Rein Vogel, Directeur Digital & Trading bij Abovo Media en verantwoordelijk voor Digital Brixx, legt uit: “Digital Brixx is twee jaar geleden als apart digitaal label door Abovo Media gelanceerd. Het doel: digitale kennis centreren en een versnelling inzetten op alle disciplines van digitale media. Dit heeft zijn effect gehad. Digital Brixx heeft digital advertising bij Abovo Media op de kaart gezet, geprofessionaliseerd en geïntegreerd in de media-oplossingen voor de klanten. Nu is het tijd om deze kennis voort te zetten onder onze eigen naam. Abovo Media is als crossmediaal bureau als geen ander in staat de grenzen tussen performance en branding, online en offline, te doorbreken. Op deze wijze kunnen we afdelingen nog effectiever samen laten werken en de dienstverlening verder verbeteren. Eén naam  – één noemer – is praktisch én herkenbaar.”

Nieuwe afdeling: Data&Tech
Door de integratie van Digital Brixx binnen Abovo Media, is opnieuw gekeken naar de inrichting van de digitale dienstverlening binnen het bureau. Deze inspanningen hebben geleid tot de afdeling Data&Tech. Rein Vogel: “Wij hebben vooral gekeken naar digitale behoeften binnen de huidige markt: snelheid, innovatie en meetbaarheid. Vandaar de afdeling Data&Tech; een team dat volledig is ingericht op het verzamelen van data en het vertalen hiervan naar bruikbare inzichten en technieken. Met als doel: nóg slimmere toepassingen ontwikkelen voor onze klanten op het gebied van personalisatie en campagneoptimalisatie. Hiermee zetten we een nieuwe stap vooruit in onze dienstverlening.”

 

Meer weten over Data&Tech