Curaçao heeft je zo veel te vertellen…

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
10 april 2017

Vandaag lanceert Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) de campagne Right Now In Curaçao. In deze campagne staan verhalen van eilandbezoekers over het eiland centraal. Onder het mom van ‘Curaçao heeft je zoveel moois te vertellen’ zal het avontuurlijke en verrassende eiland i.s.m. Abovo Media haar schoonheid aan het publiek tonen.

Abovo Media - ctbe-case

In de nieuwe campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com inspirerende verhalen over hun mooiste belevenissen en ervaringen op Curaçao. Tweewekelijks komen daar nieuwe verhalen bij.

Contentstrategie
De internationale campagne Right Now In Curaçao is ontwikkeld in samenwerking met Catch, het volledige mediatraject voor Nederland en Duitsland is in handen van Abovo Media. Met behulp van radio, out-of-home, display/rich media, social en prerolls brengen we de boodschap ‘Ontdek alle verhalen op curacao.com’ over naar de doelgroep. We starten met een bereikscampagne waarmee we de basis van ons publiek vormen en laten o.a. met retargeting wekelijks weten dat er weer nieuwe verhalen bij zijn gekomen, om de doelgroep verder te enthousiasmeren.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag