Curaçao heeft je zo veel te vertellen…
Vandaag lanceert Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) de campagne Right Now In Curaçao. In deze campagne staan verhalen van eilandbezoekers over het eiland centraal. Onder het mom van ‘Curaçao heeft je zoveel moois te vertellen’ zal het avontuurlijke en verrassende eiland i.s.m. Abovo Media haar schoonheid aan het publiek tonen.

In de nieuwe campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com inspirerende verhalen over hun mooiste belevenissen en ervaringen op Curaçao. Tweewekelijks komen daar nieuwe verhalen bij.
Contentstrategie
De internationale campagne Right Now In Curaçao is ontwikkeld in samenwerking met Catch, het volledige mediatraject voor Nederland en Duitsland is in handen van Abovo Media. Met behulp van radio, out-of-home, display/rich media, social en prerolls brengen we de boodschap ‘Ontdek alle verhalen op curacao.com’ over naar de doelgroep. We starten met een bereikscampagne waarmee we de basis van ons publiek vormen en laten o.a. met retargeting wekelijks weten dat er weer nieuwe verhalen bij zijn gekomen, om de doelgroep verder te enthousiasmeren.