Charge Up Your Game met BYD
BYD, de innovatieve Chinese autofabrikant, heeft zich verzekerd van een prestigieuze positie als officiële E-mobility partner van UEFA EURO 2024. Door middel van een contentserie met oud-voetballer Giovanni van Bronckhorst, willen ze de naamsbekendheid van BYD in Europa vergroten door middel van sport.
Vertrouwen en Innovatie
BYD staat voor een grote uitdaging: als nieuwkomer op de Europese markt moet het merk concurreren met gevestigde automerken die al decennialang het vertrouwen van consumenten genieten. Dit partnership met UEFA is een belangrijke stap om dat vertrouwen te winnen en de merkbekendheid te vergroten.
Charge Up Your Game
Onder het thema ‘Charge Up Your Game’ krijgen de landen de vrijheid om lokaal invulling te geven aan de campagne. Nederland zet daarbij een geliefde voetbalicoon in: Giovanni van Bronckhorst. Samen met BYD zal Abovo Media deze contentserie uitlichten met digitale media in radio door gerichte spots en social media. Met als doel een verhoogde zichtbaarheid tijdens het EK.
Toekomst in Mobiliteit
Met deze samenwerking benadrukt BYD niet alleen hun commitment aan de Europese markt, maar ook hun visie op de toekomst van mobiliteit. Door de associatie met een van de grootste sportevenementen ter wereld hopen ze hun innovatieve elektrische voertuigen breed onder de aandacht te brengen.
Benieuwd naar meer info? Houd de komende periode de content van BYD en Giovanni van Bronckhorst in de gaten.