Budget Thuis kiest voor Abovo Media

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
9 maart 2020

Budget Thuis (onderdeel van de Nuts Groep) heeft gekozen voor Abovo Media als mediapartner. Abovo Media is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de cross-mediale strategie, de uitvoering van de offline inzet en de begeleiding en een deel van de uitvoering van de online inzet. Popcorn Brain heeft het creatief concept verzorgd. Een goed samenspel tussen de drie partijen (Budget Thuis, Popcorn Brain en Abovo Media) heeft geleid tot de mooie campagne ‘Werkt Gewoon ;)’ die vandaag van start is gegaan.

Abovo Media - 20_842260-1200×628-fb-post-mobiel-2

Niels Bruinsma (Strategie) geeft aan: ‘Binnen een extreem competitieve markt een nieuw merk lanceren blijft een uitdaging. De complete strategie is onderbouwd met customer journey en doelgroep insights en ook de uitvoering en optimalisatie wordt nauwlettend via attributie en effectonderzoek gevolgd. We zijn trots op deze mooie samenwerking, want die ‘werkt gewoon’!

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag