Bikevertising: op een hippe en sportieve manier je doelgroep bereiken

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
19 juni 2018

Hoe vang je als nieuw sportschool concept een doelgroep die altijd in beweging is?
Juist! Door de boodschap via de fiets letterlijk aan de man (of vrouw natuurlijk) te brengen!

Abovo Media - bikeversiting-saints-en-stars-gracht

In samenwerking met Bikevertising.nl en Abovo Media voert Saints and Stars deze maand een sportieve campagne op het meest hippe en sportieve reclame-middel: Bikevertising. Door de fietsen voornamelijk om en nabij de Overtoom in Amsterdam in te zetten brengen ambassadeurs (uiteraard met een goede kortingscode op zak) op de juiste plekken in de stad het woord naar buiten. De fiets met advertising wordt zo een reclamezuil, die zich verplaatst in het gebied waar de doelgroep zich bevindt.  Een ludieke manier van adverteren, die past bij het vernieuwende concept van Saints & Stars.

Meer weten over de mogelijkheden van bikevertising? Neem contact met ons op!

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag