Bij de tijd

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
6 oktober 2015
Abovo Media - watch2day

De digitale outletcenter op gebied van horloges Watch2day.nl heeft besloten om zijn campagne dit jaar onder te brengen bij Abovo Media. Met een focus op printmedia zullen wij hen helpen de doelstellingen te verwezenlijken die liggen op branding en performance.

Elke dag, 365 dagen per jaar, vindt men op Watch2Day één of meerdere exclusieve horlogedeals. Neem eens een kijkje: www.watch2day.nl

Watch2day en Abovo_RGB

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Media Guides werkt hard aan uitbreiding
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag