Bij de tijd

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 oktober 2015Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - watch2day

De digitale outletcenter op gebied van horloges Watch2day.nl heeft besloten om zijn campagne dit jaar onder te brengen bij Abovo Media. Met een focus op printmedia zullen wij hen helpen de doelstellingen te verwezenlijken die liggen op branding en performance.

Elke dag, 365 dagen per jaar, vindt men op Watch2Day één of meerdere exclusieve horlogedeals. Neem eens een kijkje: www.watch2day.nl

Watch2day en Abovo_RGB

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 25_1073013 Visual persbericht KFC_500x500px
KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - Kees Marinus Theun Willem-Albert close – Persbericht 500×500
Willem-Albert Bol draagt stokje Abovo Maxlead over
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500-feb2025
Abovo Maxlead breidt uit met 5 seniors
Nieuws
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag