Bij de tijd

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 oktober 2015Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - watch2day

De digitale outletcenter op gebied van horloges Watch2day.nl heeft besloten om zijn campagne dit jaar onder te brengen bij Abovo Media. Met een focus op printmedia zullen wij hen helpen de doelstellingen te verwezenlijken die liggen op branding en performance.

Elke dag, 365 dagen per jaar, vindt men op Watch2Day één of meerdere exclusieve horlogedeals. Neem eens een kijkje: www.watch2day.nl

Watch2day en Abovo_RGB

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - MASTER the German market Groeien in Europa’s grootste markt (1) vierkant
Master the German Market: 3 maart 2026
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Abovo Maxlead opnieuw nummer 1 in new business
Nieuws
Abovo Media - _E2K1770 copy1x1
Eye Wish Opticiens start nieuwe campagne ‘Vaktermen’ in samenwerking met Abovo Maxlead en The USP Agency
Nieuws
Abovo Media - 25_1137423 Visual B-corp 500×500
Abovo Maxlead nu officieel B Corp: onderdeel van wereldwijde beweging voor sociale en ecologische impact
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8479_Abovo Maxlead klantendag 2024 (3)
Klantendag 2025: meld je aan!
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Nummer 1 in new business: Abovo Maxlead bekroond als beste mediabureau van Nederland
Nieuws
Abovo Media - 1200×628
Abovo Maxlead genomineerd voor AMMA Award ‘Bureau van het Jaar’
Nieuws
Abovo Media - 25_1124989 SAN nominaties 1080×1080
Drie keer winst: SAN Accenten 2024 voor onze klanten
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag