BECAM, specialist in online leningen, heeft zaterdag haar nieuwe positionering afgetrapt met een gloednieuwe TV commercial. Hiermee introduceert BECAM haar nieuwe positionering. Abovo Media heeft als mediapartner in samenwerking met DPG Media en RTL Branddeli het strategisch contentplan voor TV, print en digitaal ontwikkeld en zorg gedragen voor de implementatie in de media.
BECAM is gespecialiseerd in het verantwoord, goedkoop en volledig online afsluiten van leningen. Met de nieuwe campagne ‘Slim lenen voor iedereen’ geeft het bedrijf invulling aan hun nieuwe positionering.
Jeroen Uppelschoten, directeur van BECAM: In samenwerking met RTL Branddeli, DPG Media en Abovo Media hebben wij een campagne neergezet waar wij ontzettend trots op zijn. De samenwerking met deze partners verliep constructief. Het ontwikkelen van een cross mediaal concept is voor ons nieuw terrein. Abovo heeft hieraan als onze vaste partner een belangrijke bijdrage geleverd.”
Minke van der Deure, Client Service Director bij Abovo Media: “BECAM heeft ons gevraagd mee te denken over de nieuwe positionering en de manier waarop we deze in de markt zetten. Wij hebben samen met onze partners een strategisch contentplan neergezet voor TV, print en digitaal. Het resultaat is een pakkende TV commercial ondersteund door print en digitaal. Wij zijn trots op hetgeen we met alle partijen neergezet hebben en zijn erg blij met het vertrouwen dat BECAM in ons stelt.”