Bakkie's Media Thijs van Dijk en Daniel Kok naar Abovo Maxlead

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
16 november 2021

De twee initiatiefnemers achter de succesvolle podcast Bakkie Media beginnen per 1 januari 2022 bij Abovo Maxlead. Zij gaan als duo leiding geven aan een nieuwe branded content unit. Binnen deze unit zullen de bestaande verschillende content en creatieve afdelingen van Abovo en Maxlead worden samengebracht. Het hele team bestaat uit 24 personen. Samen gaan zij branded content- en creatieve media oplossingen ontwikkelen voor bestaande en nieuwe klanten van de groep.

Abovo Media - Bakkie Media 2560×1440

Thijs van Dijk heeft een brede ervaring als media strateeg bij diverse mediabureaus zoals UM, Havas Media, Starcom en PHD. Ook is hij werkzaam geweest bij digitale bureaus als Cheil en Mediamonks. Recentelijk werkte hij als media adviseur voor o.a. DPG’s Brand Studio, Mediahuis en VodafoneZiggo. Daarnaast is hij actief als docent aan de Hogeschool van Amsterdam en is hij podcast-host en columnist bij o.a. Helden en DeOndernemer.

Daniel Kok begon, na zijn opleiding aan de Willem de Koning kunstacademie, zijn carrière in de wereld van TV productie bij o.a. IDTV en Advance. Later werkte hij als contentstrateeg bij diverse exploitanten als Sanoma en Mediahuis. Ook was hij zelfstandig videoproducent. Meest recent was hij actief bij LINDA. als bureaumanager en bij Talpa Het Bureau als senior creatief.

Thijs en Daniel leerden elkaar kennen in hun tijd bij Mediahuis en startten daar de media & marketing podcast Bakkie Media. Deze populaire media podcast is onder andere bij Adformatie.nl te beluisteren.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Wij zijn altijd al ambitieus, maar op het gebied van content marketing, branded content en creatieve media oplossingen al helemaal. We zien op deze gebieden al een stabiele groei, maar met de komst van Thijs en Daniel verwachten wij nog sneller te groeien. Klanten leggen meer focus op contentmarketing, maar alleen als die content aantoonbaar werkt. Daar zit nog veel verschil tussen onze aanpak en de versnipperde markt van content adviseurs. Deze resultaatgerichte aanpak is ook typerend voor het DNA van Thijs en Daniel. Wij kennen beiden al vele jaren en zijn dus erg blij met hun komst.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag