Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
22 oktober 2018

Een auto kopen vergelijken met het bestellen van een pizza of het ruilen van schoenen? Dat staat centraal in de introductiecampagne van online autodealer auto.nl. Zij hebben Abovo Media als mediapartner gekozen om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland.

Abovo Media - logo-auto-nl

Martijn Bovée, General Manager van Auto.nl: “Abovo Media heeft ons geholpen een stevige mediastrategie neer te zetten, waarbij we op een effectieve manier onze boodschap bij de doelgroep kunnen overbrengen en direct meer klanten kunnen bedienen. Wij zijn trots op de campagne die wij nu inzetten en blij met de samenwerking met Abovo.”

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo: “Auto.nl biedt een nieuwe manier van autoverkopen. Van oriëntatie tot aankoop is de hele customer journey online in te vullen. Dit hebben wij als basis voor de campagne gebruikt. Vanuit een crossmediale strategie, waarbij we de kracht van radio combineren met online video, social en display advertising, bouwen we aan de bekendheid van Auto.nl in Nederland. Deze campagne is een mooie start van onze samenwerking.

Auto.nl
Auto.nl heeft een vernieuwende manier van autoverkopen. Zij hebben geen showroom, verkopers en demo auto’s, maar gebruiken data en 360 graden fotografie om online een optimaal beeld te geven van de auto’s. De klanten kunnen kiezen voor private lease of kopen de auto online en auto.nl levert de auto binnen 5 dagen thuis af. Auto.nl is een dochter van Louwman Group en werkt samen met 138 dealers van zowel Louwman Dealer Group als van Broekhuis Groep om overal garantie en aftersales te kunnen bieden. Dus een auto aanschaffen alsof je een paar schoenen koopt, gewoon online. En als je niet tevreden bent, heb je 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Media Guides werkt hard aan uitbreiding
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag